دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۲۷ بیست و هفتم با حضور عروسک ها را ببینید +‌فیلم

0

دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۲۷ بیست و هفتم با حضور عروسک ها را ببینید +‌فیلم

قسمت ۲۷ مهمونی ۲ با حضور عروسک ها منتاشر شد و این بار ایرج طهماسب با عروسک ها داستان مهمونی را پیش برد. در ادامه می توانید برنامه مهمونی ۲ قسمت ۲۷ با حضور عروسک جدید در کیفیت های ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p ، ۴۸۰p ، Full HD BluRay با لینک قانونی و نیم بها روی لینک زیر کلیک کنید✔…

سریال مهمونی ۲ قسمت ۲۷ Mehmooni S02E27

دانلود قسمت ۲۷ برنامه مهمونی ۲ کامل

https://elitland.com/download/3Lv5/4B8kA

در قسمت بیست و هفتم مهمونی ۲ خواهید دید: عروسک جدید به جمع دیگر بازیگران مهمونی اضافه شده و ماجراهای جالبی را برای بینندگان و مخاطبان خواهد زد، مخصوصا واکنش پشه و بچه و دیگر عروسک ها به عضر جدید مهمونی که دیدنش خالی از لطف نیست.

برنامه مهمونی فصل دوم قسمت ۲۷💗
کیفیت های دانلود: نسخه ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ،نسخه ۷۲۰p ، نسخه ۴۸۰p ، Full HD BluRay
محصول ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها
کارگردان: ایرج تهماسب
ژانر: عروسکی،کمدی و خانوادگی
تاریخ انتشار: فروردین ۱۴۰۲
ویژه شبکه نمایش خانگی
تهیه‌کننده: حسن خدادادی

مهمانان

براساس آمارهای جدید از شبکه های اجتماعی ، مخاطبان استقبال زیادی از برنامه مهمونی ایرج طهماسب کرده اند و حتی کلیپ ها و موشن های قسمت های جذاب و جالب این برنامه در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
در واقع سریال مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و با چند عروسک تازه و نوپا خیلی زود توانست در میان مخاطبان جای خود را باز کند. این عروسک‌ها خیلی زود توانستند با تیکه کلام‌های خود و با شیرین‌زبانی‌ها راهی در میان گزینه‌های برنامه‌های جذاب تماشاگران بیابند.

هوتن شكيبا، كاظم سياحى، بهادر مالكى، سهيل مستجابيان، الى امامى، امير اديب، نازنين شعبانى به عنوان صداپيشگان عروسك‌های جدید این مجموعه نمایشی حضور دارند و همچنین عیسی یوسفی‌ پور، محمد لقمانيان، پيمان فاطمى، شيما بخشنده، على پاكدست، نگار شهبازى نيز به عنوان عروسك‌گردان این پروژه هستند.

نظرات