دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۴ چهار «قسمت ۴ قهوه ترک» نیم‌بهاء

0

دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۴ چهار «قسمت ۴ قهوه ترک» نیم‌بهاء

قسمت ۴ سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی در این مطلب دانلود و تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و معمایی است و می‌توان گفت سریال قهوه ترک قسمت ۴ چهارم یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود قسمت ۴ سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک قسمت ۴

https://upera.shop/ref/oymn/caG4p6v1

درباره سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک قسمت چهارم ۴ به کارگردانی علیرضا امینی در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی قهوه ترک در ژانر پلیسی – جنایی به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده است. آقای علیرضا امینی چند سال قبل سریال «تعطیلات رویایی» را برای پخش در نوروز ۱۳۹۷ تلویزیون ساخت.

داستان

این سریال ماجرایی پلیسی و معمایی دارد؛ تو از حال دل من دیگه با خبری، بی من میخوای غمتو به کجا ببری، بسته شده چمدون سفر…

سریال قهوه ترک هر هفته روزی های چهارشنبه ساعت ۸ صبح بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

این سریال تازه‌ترین محصول فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته می باشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

نظرات