بازیگران و خلاصه داستان سریال رویای پرواز

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال رویای پرواز

سریال رویای پرواز مجموعه شبکه نمایش خانگی جدیدی است که به زودی در شبکه اینترنتی توزیع میشود و گفته میشود که این سریال اولین سریال موزیکال در ژانر اجتماعی با طرح و قلم سعید حبیبی و کارگردانی شاهین بیک است.

سریال رویای پرواز

سعید حبیبی بازیگر، نویسنده و طراح «رویای پرواز» درباره چگونگی ساخت این سریال گفته: «پیش تولید سریال از سه سال گذشته شروع شد و تا کنون ساخت فصل اول آن به پایان رسیده است. مجموعه مضمونی اجتماعی دارد و با توجه به فضای موسیقایی آن پخش و توزیعش به بعد از ماه صفر و ایام عزاداری موکول شده است.»

خلاصه داستان سریال رویای پرواز

سعید حبیبی طراح و نویسنده «رویای پرواز» درباره مضمون و حال و هوای این مجموعه عنوان کرد: در این سریال در کنار فضای احساسی قصه که واقعی و برگرفته از وضعیت روز جامعه است، سعی شده تا از تکنیک ها و جلوه های ویژه بسیاری استفاده شود. در واقع این تکنیک ها در کنار فضای سورئال داستان، فضایی ماورایی نزدیک به فراسوی ذهن ما را که ناخودآگاه در زندگی عادی درگیر آن هستیم، به وجود می آورد.

سریال رویای پرواز

وی در پایان گفت: تلاش کرده ایم تا در نگارش فیلمنامه از خط اصلی داستان خارج نشویم و موضوعاتی مانند ترس از برزخ و مرگ، ضعف انسان در برابر معبود، کابوس و در آخر سرنوشت زندگی ازلی و رستگاری در دنیای مادی به درستی به بیننده القا شود.

داستان «رویای پرواز» درباره مرد جوانی است که در زندگی مشترک با همسرش دچار روزمرگی شده و همین امر در ادامه ماجراهای ناخوشایندی را برای او رقم می‌زند… .

بازیگران سریال رویای پرواز

سعید حبیبی، سولماز حصاری، خورشید سعیدی، امین ایمانی و… بازیگران این سریال هستند.

تعداد قسمت های سریال موزیکال

این مجموعه ۱۶ اپیزود و ۱۶ قطعه موسیقایی تصویری دارد.

اولین قسمت از سریال موزیکال «رویای پرواز» به کارگردانی شاهین بیک از اواخر آبان ماه به صورت اینترنتی پخش می شود. قرار است پس از پخش اینترنتی، نسخه DVD این مجموعه نیز در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

سریال رویای پرواز

تیتراژ سریال رویای پرواز

پوریا حیدری، تنظیم کننده قطعه‌های موسیقی نیز درباره تجربه حضور خود در این سریال گفت: باعث افتخارم است که در اولین مجموعه تمام موزیکال ایرانی حضور داشتم. شش سال برای این طرح زحمت کشیده شده و همین موضوع ارزشمند است. ما پیش از این فیلم‌های سینمایی موزیکال مانند «مکث» را دیدیم،
اما هر کدام از آنها با تعاریف فیلم و سریال موزیکال تفاوت‌هایی داشته است.

بهروز صفاریان، پوریا حیدری و پیام هوشمند تنظیم کننده و بامداد خواننده قطعه‌های این مجموعه هستند.

سریال رویای پرواز

عوامل سریال

موسیقى فیلم و خوانندگی تمامی قطعات را بامداد ساخته و خوانده است، همچنین بهروز صفاریان، پوریا حیدرى و پیام هوشمند تنظیم‌ کنندگان این قطعات هستند. علی استیری، محمد کاظمی، علی بحرینی، مریم اسدی و یاحا کاشانی نیز ترانه‌های این سریال را سروده‌اند.

دیگر عوامل اصلی «رویای پرواز» عبارتند از: دستیار برنامه‌ریز: غزاله تاری، طراح گریم: سارا صحراپور، صدابردار: آرش بیک.

سریال رویای پرواز

پوریا حیدری و سعید حبیبی

سریال رویای پرواز

سولماز حصاری

سریال رویای پرواز

خورشید سعیدی

سریال رویای پرواز

امین ایمانی

سریال رویای پرواز

نظرات