عطرهای مناسب برای هوای سرد

0

عطر می‌تواند مهم‌ترین رایحه‌ای باشد که بر خاطرات و احساسات ما تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین جای تعجب نیست که برخلاف بسیاری از محصولات زیبایی، اکثر افراد به ادکلن موردعلاقه خود وفادار بوده و عطر و بوی خاص خود را تکرار می‌کنند. از این رو، پیدا کردن عطری که واقعا برای شما جذاب باشد، بسیار مهم است. در واقع رایحه یک عطر باید کاملا بیانگر شخصیت و استایل شما باشد تا بتوانید آن را برای سال‌های سال استفاده کنید؛ به همین دلیل است که اطرافیان، ما را با عطر مختص خودمان به خاطر می‌سپارند.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از عطرهایی که در فصول سرد سال بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و بوی آن‌ها در هوای سرد بسیار جذاب‌تر خواهد بود را معرفی کنیم. به طور کلی عطرهایی با طبع گرم و دلپذیر، برای فصول سرد مناسب هستند زیرا حس گرما و راحتی را تقویت می‌کنند. به همین منظور به ۵ تا از بهترین ادکلن‌های گرم اشاره کردیم، پس با ما همراه باشید.

     عطر برای هوای سرد

۱- ادکلن زنانه باکارات رژ قرمز (Baccarat Rouge)

یکی از محصولات خاص و معروف در دنیای عطر و ادکلن، ادکلن باکارات رژ قرمز نام دارد. این ادکلن رایحه‌ای شیرین، ملایم و چوبی دارد که از ترکیبات چوب صندل، عنبر، مشک و گل پیونی تشکیل شده است. اگر از طرفداران رایحه‌های شیرین و گرم هستید، خرید ادکلن زنانه باکارات رژ قرمز را فراموش نکنید. البته ادکلن باکارات توسط آقایان نیز استفاده شده و بیشتر مناسب فصل‌های سرد سال خواهد بود.

ادکلن باکارات رژ قرمز در ابتدا ترکیبی از عطرهای ملایم را به مشامتان می‌رساند و در نهایت به بویی شبیه چوب، عنبر و مشک منتهی می‌شود. این عطر، با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و البته ماندگاری آن نسبت به مکانی که زندگی می‌کنید ممکن است متفاوت باشد.

عطر برای هوای سرد

۲- ادکلن کازاموراتی بوکت آیدل (XERJOFF Casamorati Bouquet Ideale)

کازاموراتی یک برند معروف ادکلن است که به طراحی‌های منحصر به فرد و شیشه‌های زیبا شهرت دارد. طرح‌های خاص شیشه‌ و جعبه‌های این برند، به همراه رایحه‌های با کیفیت، آن را به یک انتخاب محبوب در صنعت عطر و ادکلن تبدیل کرده است. کازاموراتی بوکت آیدل از محبوب‌ترین و همچنین پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازاراست. به جرات می‌توان گفت کازاموراتی بوکت آیدل ماندگاری بسیار بالایی دارد و هر کس از کنار شما رد شود، به راحتی بوی خاص و جذاب آن را استشمام می‌کند.

ادکلن کازاموراتی، یک عطر شرقی و تنباکویی است که رایحه گرم و سنگینی دارد به همین دلیل جزء اولین گزینه عطرهای مناسب فصل سرد است. این عطر ترکیبی از رایحه‌های تنباکو، وانیل و مشک را داراست که با توجه به رایحه‌های خاص آن، حس گرما و شیرینی را به ارمغان می‌آورد.

ادکلن کازاموراتی قرمز با رایحه‌ای همه پسند و در عین حال خاص خود، جایگاهی ویژه در بین ادکلن‌های پرفروش جهان دارد. این ادکلن با شیشه شکیل و بسته بندی زیبای خود، در بین تمامی رده‌های سنی، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و خرید این عطر، شما را به عنوان فردی خاص و منحصربه‌فرد معرفی می‌کند.

عطر برای هوای سرد

۳- کوکو شنل مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle)

کوکو شنل مادمازل یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های جهان است که توسط خانم‌های بسیاری در سراسر دنیا استفاده می‌شود؛ کوکو شنل مادمازل محصولی از برند محبوب Chanel است. این ادکلن رایحه‌ای شرقی و گلی با ترکیب عطر بی‌نظیر مرکبات، چوب و گل دارد. رایحه شیک، خاص و ماندگار عطر کوکو شنل، آن را مناسب هر سلیقه و سنی کرده است.

پس از خرید ادکلن زنانه Chanel Mademoiselle Coco و استفاده از آن، در ابتدا رایحه‌ای شبیه مشک، یاس و شکوفه پرتقال به مشامتان رسیده و در ادامه بوی گل رز، یاسمن، نعناع هندی و شاهدانه را حس می‌کنید و در نهایت عطر وانیل، چرم، کهربا و خس‌خس منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که عطر کوکو شنل از پخش بو و پراکندگی خوبی برخوردار است.

عطر برای هوای سرد

۴- ادکلن ایفوریا (Calvin Klein Euphoria)

ادکلن ایفوریا یکی از محصولات معروف برند کالوین کلاین است که در سال ۲۰۰۵ معرفی شد و از آن پس طرفداران زیادی را به سوی خود کشانده است. این ادکلن دارای عطر شرقی و گلی است که رایحه‌های گرم و شیرینی را با هم ترکیب کرده و به دلیل گرم بودن ساختارش، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای روزهای سرد پاییز و زمستان تبدیل کرده است. ادکلن ایفوریا به عنوان یک انتخاب شیک و جذاب برای مهمانی‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نت‌های بالایی عطر ایفوریا شامل رایحه‌های تنباکو، میوه گلابی و رازبری است که حس خاص بودن، زنانگی و جذابیت را به شما القا می‌کند؛ نت میانی رایحه‌ای مانند گل یاسمن، گل بهار نارنج و بنفشه را به مشامتان می‌رساند که احساس تازگی و شادابی را به ارمغان می‌آورد و در نت پایانی نیز رایحه چوب صندل، مشک و کهربا به طور کامل احساس می‌شود که گرما و شیرینی را به همراه دارد.

با خرید ادکلن ایفوریا، عطری سرشار از انرژی و جذابیت را تجربه خواهید کرد. این عطر به طراحی ساده و شیک در دنیای عطر و ادکلن معروف است. جزئیات جذاب و رنگ بنفش و طوسی، ظرافت و شیکی خاصی به این عطر بخشیده است و از با کیفیت‌ترین محصولات بازار به شمار می‌رود.

عطر برای هوای سرد

۵- ادکلن بلک اوپیوم (Black Opium)

ادکلن بلک اوپیوم، در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و از آن زمان تا کنون به یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه تبدیل شده است. ادکلن بلک اوپیوم، عطری شیرین و وانیلی است، بوی خوش کارامل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی ترکیبی اعجاب انگیز تولید کرده است. این عطر با ترکیبات گرم و شرقی خود، برای فصول پاییز و زمستان بهترین انتخاب برای خانم‌ها است.

این ادکلن محبوب بازار در ابتدا رایحه‌ای از مرکبات و تمشک را به مشامتان رسانده و در ادامه به عطر شگفت‌انگیز گل‌های سفید مانند یاسمن و کاکائو می‌رسد؛ در پایان نیز بو‌هایی شبیه چوب صندل و وانیل را منتشر می‌کند. با خرید ادکلن زنانه بلک اوپیوم، پخش رایحه و خط بو بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد و با استفاده از آن در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید.

عطر برای هوای سرد

کدام ادکلن را بخریم؟

اهمیت عطر بسیار بیشتر از این است که صرفا یک محصول باشد. یک عطر می‌تواند شما را به خاطره‌ای دور برده یا فرد خاصی را به شما یادآوری کند. از طرفی شرکت‌های معروفی در دنیا هستند که عطر‌ها و ادکلن‌های متنوعی با رایحه‌های شگفت‌انگیز تولید می‌کنند. در این مقاله برای شما برخی از بهترین عطر‌های مناسب استفاده در فصول سرد سال، همچون باکارات رژ قرمز، کازاموراتی و موارد دیگری را معرفی کردیم.

در نهایت اینکه چه عطری انتخاب کنید، کاملا به سلیقه و خصوصیات شما بستگی دارد؛ اما اگر قصد خرید ادکلن را دارید؛ به این نکته توجه داشته باشید که حتما از فروشگاه‌های معتبر، تهیه کنید تا خط بو و ماندگاری آن تضمین شده باشد. عطر مورد علاقه شما کدام است؟/۵۰۱۰۰۳

نظرات