جدیدترین مدلهای نقره و بدلیجات ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه لاکچری و خفن

0

جدیدترین مدلهای نقره و بدلیجات ۲۰۲۲ “، نقره دارای درخشندگی استثنایی است! قدرت انعکاس نور این فلز بسیار بالا است.  در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های جدیدترین مدلهای نقره و بدلیجات ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. نقره به دلیل خاصیت جذب آلودگی زود سیاه می شود.نقره انواع مختلفی دارد معمولا هم اصل آن زیاد در بازار وجود ندارد.

جدیدترین مدلهای نقره و بدلیجات ۲۰۲۲ جدید

نقره را می توان با هر درصدی با طلا ترکیب کرد،نقره با نیکل ترکیب شده و یک آلیاژسفید رنگ زیبا به وجود می آورد که به نقره آلمانی معروف است.بر روی سطح همه ی جواهرات نقره ای پس از گذشت مدتی , یک لایه ی سیاه به وجود می آید , که حاصل واکنش شیمیایی بین نقره با هوا یا مواد دیگر است . اگر نقره در مجاورت با هوای مرطوب قرار بگیرد ، احتمال دارد که رنگ آن تیره شود . البته این موضوع هیچ عیب و نقصی را برای نقره ایجاد نمی کند و برای تمیز کردن آن کافیست که با یک دستمال نخی ، به آرامی روی نقره بکشید تا مثل روز اول درخشان و براق شود .

مدل نیم ست نقره طرح جواهر

استیل جنس مناسب تری نسبت به تیتانیوم دارد. استیل از دوام خوبی هم برخوردار است، سیاه هم نمی شود. اگر استیل اصل را پیدا کردید می توانید از اثر «آرام بخشی» آن هم استفاده کنید.نقره بیش از هرچیز دیگری از رطوبت موجود در هوا سیاه می‌شود. سیاه شدگی نقره محصول اكسیداسیون آن بوده كه در اثر واكنش نقره با عناصری چون اكسیژن،‌گوگرد و همینطور برخی اسیدها ایجاده می‌شود. در این زمینه توصیه می‌گردد كه زیورآلات نقره‌‌ای را هیچگاه در هنگام شنا،‌رفتن به دریا و یا سونا به همراه نداشته باشید.

 

 

 

 

 

نظرات