دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۲۱ بیست و یکم «قسمت ۲۱ (tnt)» نیم‌بهاء

0

قسمت ۲۱ برنامه تی ان تی به کارگردانی حامد آهنگی و با حضور امیر کاظمی و عبدالله روا در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رئالیتی شو و و کمدی است و سریال تی ان تی (tnt) قسمت ۲۱ بیست و یکم یکی از پر بیننده ترین شوهای شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود برنامه تی ان تی امیر کاظمی و عبدالله روا قسمت 21 بیست و یکم

دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۲۱ بیست و یکم با حضور امیر کاظمی و عبدالله روا

قسمت ۲۱ برنامه تی ان تی (tnt) با اجرای حامد آهنگی منتشر شد که می تونید با لینک مستقیم و حجم رایگان در این صفحه دانلود و تماشا کنید:

امیر کاظمی در برنامه تی ان تی

(زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۶۹) بازیگر اهل ایران است. از نقش‌های قابل توجهش می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی شمعدونی، لیسانسه‌ها و دنباله‌اش فوق لیسانسه‌هاو روزی روزگاری مریخ اشاره کرد.
او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد ساختهٔ مرضیه برومند آغاز کرد. در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال همه بچه‌های من ساختهٔ مرضیه برومند را بازی کرد. وی برای بازی در مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت نامزد دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشن حافظ شد.کاظمی در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده‌است. او همچنین سابقه اجرای برنامه‌های تلویزیونی را هم در کارنامه خود دارد.

برنامه تی ان تی عبدالله روا

زاده ۵ اسفند ۱۳۶۴) در شهرکرد، مجری، شاعر و تهیه‌کننده تلویزیون اهل ایران است

وی فارغ‌التحصیل لیسانس حقوق از دانشگاه اصفهان و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است او فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ در شبکه استانی جهان بین آغاز کرد و پس از آن بعد از اجرای چند برنامه به شب‌های فوتبالی آمد. روا در سال ۹۸ با اجرای برنامه ویدیوچک در شبکه ورزش به شهرت رسید. او همچنین در سال ۱۴۰۲ مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه ورزش شد. از دیگر برنامه‌های او برنامه بچه‌های مردم در شبکه یک و شیدایی و ماه تمام در شبکه دو است عبدالله روا همچنین با برنامه بگو بخند جایگزین رامبد جوان و خندوانه در شبکه نسیم شد

عبدالله روا فعالیت مجری‌گری را از سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۳ ساله بود از شبکه جهان‌بین، «چهار محال بختیاری» آغاز کرد و بعد در مرکز رادیویی این استان نیز بـه فعالیت و اجرای رادیویی پرداخت. در زمان تحصیل کارشناسی ارشد در تهران، دریک دوره آموزشی بنام «طرح جم» شرکت کرد و آن‌جا بـه واسطه یک دوست بـه تهیه کننده برنامه «روز از نو» و «شیش‌تایی‌ها» یعنی «حامد جواد زاده» معرفی شد.

داستان قسمت بیست و یکم

در قسمت بیستم ۲۱ برنامه تی ان تی (tnt) با اجرای حامد آهنگی با حضور امیر کاظمی و عبدالله روا حضور داشتند.
برنامه تی ان تی قسمت ۲۱
ژانر : خانوادگی
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲
کارگردان و مجری: حامد آهنگی
تهیه کننده : محمدرضا رضاییان

برنامه TNT با اجرای حامد اهنگی مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می گذارد. شرکت کنندگان مسابقه تی ان تی ، از میان افراد عادی هستند و شرکت کنندگان اصلی که در این چالش و رقابت طنز حاضر شده اند ، از میان ستارگان و چهره های مشهور هستند .

نظرات