دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت ۹ نهم «قسمت آخر حیثیت گمشده» نیم‌بهاء

0

قسمت ۹ سریال حیثیت گمشده در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام پلیسی و عاشقانه است. قسمت ۹ سریال حیثیت گمشده و قسمت آخر و پایانی سریال حیثیت گمشده ساعاتی پیش منتشر شده و این مجموعه جدید نیز به ایستگاه پایانی رسید. سریال حیثیت گمشده یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بوده و حالا با پخش قسمت پایانی پرونده آن نیز بسته شد.

دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت ۹ نهم «قسمت آخر حیثیت گمشده» نیم‌بهاء

قسمت ۹ سریال حیثیت گمشده

سریال حیثیت گمشده قسمت آخر در این مطلب دانلود و تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام اجتماعی رازآلود است سریال حیثیت گمشده قسمت ۹ نهم یکی از پر چالش ترین قسمت این مینی سریال است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود قسمت آخر سریال حیثیت گمشده

https://elitland.com/download/YAme/4B8kA

حیثیت گمشده محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است. این سریال دومین ساختهٔ سجاد پهلوان‌زاده در مجموعه نمایش خانگی بعد از سقوط می‌باشد. نخستین قسمت از این سریال، از جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلیمو پخش شد. مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، ستاره پسیانی، نادر فلاح، امیر نوروزی و بهزاد خلج از بازیگران این مجموعه هستند.

داستان قسمت آخر

داستان قسمت ۹ و پایانی سریال حیثیت گمشده: سریال حیثیت گمشده کار جدید سجاد پهلوان زاده را بعد از این هر جمعه ساعت ۸ صبح تماشا کنید که به طور هفتگی توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

آنچه که از نام و فضای تنها عکس منتشر شده از آن بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک سریال پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای «حیثیت» در میان است!

بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛

عوامل

حیثیت گمشده سریال جدید فیلیمو به‌کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری است که محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است

نظرات