داستان و بازیگران فیلم آتش باران+ بیوگرافی و تصاویر فیلم آتش باران

3

داستان و بازیگران فیلم آتش باران+ بیوگرافی و تصاویر فیلم آتش باران

فیلم آتش باران به کارگردانی مسعود مسعود تکاور را امشب ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه از شبکه یک سیما به مناسبت هفته نیروی انتظامی تماشا کنید. در ادامه با اسامی بازیگران فیلم آتش باران (بیوگرافی و عکس) به همراه داستان کامل فیلم پلیسی اتش باران با بازی محمدرضا رهبری و رزیتا غفاری و تعدادی بازیگر جنوبی با عکس و بیوگرافی نقش های بازیگران مرد و زن و دانلود کامل در این بخش از مجله حرف تازه رایگان دانلود کنید.

داستان و بازیگران فیلم آتش باران+ بیوگرافی و تصاویر فیلم آتش باران

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آتش باران

فیلم پلیسی « آتش باران» با نام قبلی آتش در نیستان به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی حسن هاشمی نسب امشب به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه یک پخش میشود.

تلویزیون مناسبت هفته نیروی انتظامی هر شب یک فیلم سینمایی پلیسی و تله فیلم با مضمون پلیسی را از شبکه های مختلف سیما پخش میکند.

مسعود تکاور کارگردان سریال خط شکن، رهایی و فیلمهای سایه بان، کروکودیل و شاخه های شکسته بلوط، جدیدترین ساخته خود را با موضوع پلیسی مقابل دوربین برده است.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و محمدرضا رهبری ایفاگر نقش شهید رضا صیادی است.

عکس و بیوگرافی محمدرضا رهبر بازیگر نقش شهید رضا صیادی در فیلم آتش باران

محمدرضا رهبری در نقش شهید رضا صیادی
رزیتا غفاری
سیروس کهوری نژاد
سعید عسگری
زهرا نادری
احمد داوودی
امید میر علائی
مسعود حاجیها
علی عیسی ئیان
محمدرضا علی رضایی
بهنام زینلی
حسین میر صانع
امید پارسا
محمد علی نجاتی مهر
مسعود بلدی

محمدرضا رهبری بازیگر فصل چهارم سریال بچه مهندس در نقش شهید رضا صیادی به همراه رزیتا غفاری بازیگر نقش خانم پلیس این فیلم پلیسی شد.
زمان پخش فیلم آتش باران ۲۱ مهر ۱۴۰۰ چهرشنبه ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک می باشد.

بیوگرافی و عکس های بازیگران فیلم آتش باران

مسعود تکاور کارگردان سینما و تلویزیون این روزها چند تله‌فیلم برای پخش از تلویزیون دارد و درباره این آثار گفت: تله‌فیلم “انتخاب ویژه” یک فیلم پلیسی است که به‌تازگی و به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه سه سیما پخش شد. فیلم درباره یگان ویژه و مسائل و مشکلات این حرفه است. تله‌فیلم “کلاه سبزها” را نیز در نوبت پخش دارم که هفتم آذرماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم نیز به عملکرد یگان ویژه و فعالیت‌های آنان می‌پردازد. همچنین فیلم “آتش در نیستان” در اهواز فیلم برداری شده است.

داستان فیلم آتش باران

عوامل تولید

عوامل تولید و پشت صحنه فیلم عبارتند از کارگردان: مسعود تکاور، تهیه کننده: حسن هاشمی نسب، مدیر تولید: حسین هاشمی نسب، مدیر فیلمبرداری: محمد رضا اصغری، نویسنده: مصطفی کشتگر، مدیر صحنه و لباس: سعید عسکری، دستیار اول کارگردان: مصطفی کشتگر، دستیار دوم کارگردان: امید جواهریان پارسا، مدیر صدابرداری: معین ذوقی، طراح گریم: طاهره رجبی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: رحیم علیمی، اجرای گریم: صالح جان بزرگی، منشی صحنه: سمیه رضایی، برنامه ریز: طاهره رجبی

3 دیدگاه در “داستان و بازیگران فیلم آتش باران+ بیوگرافی و تصاویر فیلم آتش باران

  1. مجید سوینی گفت:

    باسلام در معرفی بازیگران فیلم اتش باران اجحاف وبی وجدانی صورت گرفته و فقط اسامی بازیگران تهرانی رانام برده ولی از بازیگران‌خوزستانی که سهم بیشتری در ساخت فیلم وسخترین و شوارترین نقش‌ها که نقش های منفی هستند نام بازیگران را معرفی نکردید واقعا بی انصافیه

  2. علی گفت:

    سلام
    آهنگساز این فیلم کی بود؟

  3. بهمن بابائی گفت:

    سلام
    در معرفی عوامل فیلم آتش باران و در انتهای آن ، عنوان توزیع نیروی برق منطقه ای ، به اشتباه “”نوضیع”” نوشته شده که غلط است. لطفا تصحیح شود.

نظرات