بهترین مرکز تخصصی هایفو تراپی در تهران ۱۴۰۲

0

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش درمانی است که با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالا، بافت های زیر پوستی را گرم و تحریک می کند. هایفو تراپی می تواند برای کاهش چین و چروک، جوان سازی پوست، لاغری و سفت کردن پوست مفید باشد.

هایفو تراپی صورت روشی برای جوان سازی پوست

هایفو تراپی صورت روشی برای جوان سازی پوست

مزایای هایفوتراپی چیست؟

برخی از مزایای هایفوتراپی عبارتند از:

ساده و سريع: هایفو تراپی یک روش ساده و سريع است که نیاز به آماده سازي خاصي ندارد. هایفو تراپی معمولا در ۳۰ تا ۹۰ دقيقه انجام مي شود و فوراً بعد از آن مي توانيد به فعالیتهای روزمره خود بپردازيد.

بدون جراحی و بدون درد: هایفو تراپی یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است که نیاز به بیهوشی، بخیه، زخم و بازتوانی ندارد. هایفو تراپی باعث ایجاد آسیب یا عارضه بر روی پوست سطحی نمی شود و فقط بافت های مورد نظر را هدف قرار می دهد.

با دوام و مؤثر: هایفو تراپی باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود که منجر به جوان سازی، لطافت، شادابی و انعطاف پذیری پوست می شود. هایفو تراپی همچنین باعث کم کردن چربی های زیر پوستی می شود که منجر به لاغری و سفت کردن بدن می شود. نتایج هایفو تراپی معمولا پس از چند جلسه قابل مشاهده است و تا چندین ماه یا سال دوام می آورد.

قابل اعمال بر روی نقاط مختلف بدن: هایفو تراپی قابل استفاده بر روی نقاط مختلف بدن است که نیاز به درمان دارند. برخی از این نقاط عبارتند از صورت، گردن، دکلته، شکم، بازو، ران، باسن و غیره

کاربردهای هایفوتراپی صورت چیست؟

  • بهبود قابلیت ارتجاعی
  • کاهش چین و چروکها
  • سفت کردن پوست
  • بالا بردن ابروها و پلک ها
  • صاف نرم شدن پوست
  • جلوگیری از روند پیری و به تعویق انداختن افتادگی پوست

بهترین مرکز تخصصی هایفو تراپی در تهران ۱۴۰۲کجاست؟

مرکز زیبایی ویستان، بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران ۱۴۰۲ می باشد.این مرکز یکی از معتبرترین و مجهزترین مراکز هایفو تراپی در تهران است. این مرکز با دارا بودن بهترین  دستگاه های روز دنیا بالاترین سطح سرویس در زمینه پوست و مو و زیبایی را با حضور تیم کاملی از پزشکان و متخصصین پوست ارائه می نماید.

متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری ،تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی و زیبایی دارند.در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین  و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپاست که همگی دارای تاییدیه FDA آمریکا می باشد و خدمات هایفو تراپی و تزریق ژل و بوتاکس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهند

بهترین مرکز تخصصی هایفو تراپی در تهران

بهترین مرکز تخصصی هایفو تراپی در تهران

آدرس مرکز هایفوتراپی ویستان: تهران شهرک غرب بلوار فرحزادی خیابان شهید عباس اناری پلاک ۹۹ طبقه سوم واحد ۱۰

شماره تماس جهت رزرو مشاوره و نوبت دهی: ۰۲۱۸۸۰۹۰۶۵۷

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

امواج اولتراسوند با انرژی متمرکز دقیقا لایه زیرین سطح پوست را هدف قرار می دهند. این انرژی باعث گرم شدن سریع بافت می شود. هنگامی که سلول های پوست به دمای مورد نظر رسیدند ،آسیب سلولی را تجربه میکنند.این آسیب برخلاف اینکه خطر داشته باشد منجر به تحریک سلول ها برای کلاژن سازی می گردد. کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را تشکیل می دهد. از آنجایی که امواج اولتراسوند با فرکانس بالا  تنها بافت زیر پوست را تحت تاثیر قرار میدهد هیچ مشکلی برای سلولهای مجاور ایجاد نمیکند.

هایفو تراپی صورت چیست؟

به طور خلاصه، هایفو تراپی صورت به این صورت عمل می کند:

ک دستگاه هایفو تراپی شامل یک پروب و یک صفحه نمایش است. پروب بر روی نقاط مورد نظر صورت قرار می گیرد و صفحه نمایش تصویر سه بعدی از بافت های زیرین را نشان می دهد. پروب امواج فراصوت با فرکانس بالا (۲۰ کیلو هرتز تا ۱۰ مگاهرتز) را به بافت های زیر پوستی ارسال می کند. این امواج باعث ایجاد حرارت و فشار در بافت های هدف می شوند و سلول های آن ها را تخریب می کنند.تخریب سلول های زیر پوستی باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. کلاژن و الاستین دو پروتئین حیاتی هستند که برای سلامت، لطافت و جوان بودن پوست لازم هستند.  نتیجه این است که پوست صورت جوان تر، شاداب تر، لاغر تر و سفت تر می شود. نتایج هایفو تراپی صورت معمولا پس از چند جلسه قابل مشاهده است و تا چندین ماه یا سال دوام می آورد.

هایفو تراپی غبغب چیست؟

هایفو تراپی غبغب یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از امواج فراصوت، چربی اضافی زیر چانه را تجزیه و پوست را لیفت و سفت میکند. این روش برای افرادی که دارای شل شدگی جزئی پوست هستند مناسب است.

هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب

هایفو تراپی غبغب دارای مزایای زیر است:

  • بدون دوره نقاهت و عوارض جانبی
  • باعث کانتورینگ و زاویه سازی خط فک میشود
  • تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست را انجام میدهد.

جوانسازی پوست دست با هایفو

جوانسازی پوست دست با هایفو یکی از روشهای زیبایی است که با استفاده از امواج فراصوت، پوست دست را سفت و شاداب میکند. این روش برای افرادی که دچار چین و چروک، شل شدگی و افتادگی پوست دست هستند مناسب است. هایفو با تحریک کلاژن سازی، باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود.

هایفو یک روش غیرتهاجمی و بدون درد است که نیاز به بیحسی، جراحی و دوره نقاهت ندارد. اثرات هایفو چند ماه پس از درمان قابل مشاهده است و معمولا ۱ تا ۲ جلسه درمان کافی است. هایفو در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو و در سال ۲۰۱۴ برای رفع چین و چروک و افتادگی ناحیه گردن و لیفت سینه مورد تایید قرار گرفت.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی چیست؟

دو هفته قبل از انجام هایفو از داروهایی که حاوی Retin-A، سالیسیلیک اسید یا گلیکولیک اسید هستند استفاده نکنید. نباید قبل از هایفو تراپی پوست تحریک شده باشد

مراقبت بعد از هایفو تراپی چیست؟

مراقبت بعد از هایفو تراپی بسیار ساده و آسان است. به طور کلی، شما باید نکات زیر را رعایت کنید:

آب زیاد بنوشید: آب زیاد کمک می کند تا سلول های تخریب شده و چربی های آب شده از بدن دفع شوند. همچنین به حفظ رطوبت و الاستیسیته پوست کمک می کند.

پوست خود را مرطوب نگه دارید: پوست خود را با کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب مخصوص پوست حساس ماساژ دهید. از محصولات شیمیایی، الکلی و عطر دار خودداری کنید.

از تماس با نور خورشید و حرارت بالا خودداری کنید: پوست خود را با لباس مناسب و کلاه از نور خورشید محافظت کنید. از استفاده از سولاریوم، سونا، جکوزی و حمام بخار خودداری کنید.

از فعالیت های شدید و ورزش سنگین خودداری کنید: فعالیت های شدید و ورزش سنگین ممکن است باعث افزایش گرمای بدن و التهاب پوست شوند. به جای آن، فعالیت های سبک و ملایم را انجام دهید.

صبر کنید: نتایج هایفو تراپی معمولا پس از چند جلسه قابل مشاهده است و تا چندین ماه یا سال دوام می آورد. صبر کنید و به پروسه درمان اعتماد داشته باشید.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هنگام انجام هایفو، فرد احساسی مشابه جرقه های کوچک و گرما دارد.این احساس به هیچ وجه دردناک و غیر قابل تحمل نمی باشد.اگر نگران درد هستید قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده کنید. سپس از ژل اولتراسوند برای ناحیه درمان استفاده می شود.دستگاه هایفو دقیقا بر روی پوست قرار میگیرد.

هر جلسه هایفوتراپی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان جلسه درمانی بستگی به ناحیه دراد. پس از پایان کار پزشک در صورت نیاز جلسات بعدی شما را مشخص می کند. بلافاصله بعد از هایفوتراپی می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید.معمولا عوارض جانبی کمتر از یک هفته از بین خواهد رفت. در غیر این صورت حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

ماندگاری هایفوتراپی صورت

ماندگاری هایفوتراپی صورت

ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

اکثر افراد اثرگذاری کامل را در طول سه ماه مشاهده خواهند کرد. این روش را بهتر است یک یا دوبار در سال انجام دهید.

مقایسه هایفو با جراحی لیفت پوست

هایفو نسبت به جراحی لیفت پوست روش ایمن تری محسوب می شود.زیرا بدون هیچ بیهوشی،زخم و دوره نقاهتی نتیجه مناسبی به همراه دارد.از نظر هزینه نیز از جراحی ارزانتر است .اما ممکن است هایفو برای همه روش درمانی مناسبی نباشد.افراد بالای ۳۰ سال میتوانند هایفوتراپی انجام دهند.

موارد منع مصرف هایفوتراپی چیست؟

  • استفاده از آن برای فرم دهی اندام قابل قبول نیست.
  • هایفو برای افرادی که پوستی بسیار افتاده و پف کرده دارند تاثیر زیادی نمی گذارد.
  • وجود هرگونه فلز در ناحیه درمان ممنوعیت استفاده از امواج اولتراسوند را دارد.
  • خانمهای باردارو شیرده
  • داشتن فیلر (ژل)تزریقی در ناحیه صورت: اگر ۶ ماه از تزریق ژل و یکماه از تزریق بوتاکس گذشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند.
  • داشتن پروتز در ناحیه
  • برای افرادی که دندان پر کرده یا ایمپلنت در دهان خود دارند هایفو باید با شرایط خاصی انجام شود.
  • افرادی که دچار عفونت،جوش فعال و زخم در پوست صورت هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند.
  • خالهای مشکوک و رنگی
  • روی جای بخیه و جراحی
  • افراد مبتلا به نواقص عصبی-عضلانی
  • برای بعضی از نواحی صورت به دلیل وجود اعصاب و شریان های اصلی نمیتوان از روشهایفوتراپی استفاده کرد.

عوارض هایفو تراپی چیست؟

هایفو تراپی یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است که نیاز به بیهوشی، بخیه، زخم و بازتوانی ندارد. اما ممکن است بعضی از عوارض جانبی را به دنبال داشته باشد. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • قرمزی و ورم: پس ازهایفو تراپی، ممکن است پوست در نقطه درمان قرمز و ملتهب شود. این وضعیت معمولا در عرض چند ساعت یا روز خود به خود برطرف می شود.
  • حساسیت و خارش: پس از هایفو تراپی، ممکن است پوست در نقطه درمان حساس و خارش دار شود. این وضعیت معمولا با استفاده از کرم های ضد التهاب و ضد حساسیت کنترل می شود.

تزریق ژل و بوتاکس در کلینیک تخصصی زیبایی ویستان

اگر قصد دارید تزریق ژل انجام دهید ، کلینیک ویستان بهترین دکترهای تزریق ژل را دارد. کلینیک ویستان یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در تهران است که خدمات مختلفی را با قیمت مناسب در تهران ارائه می دهد.

تزریق ژل و بوتاکس به صورت

تزریق ژل و بوتاکس به صورت

ژل و فیلر چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل یک روش زیبایی است که با استفاده از مواد پرکننده، حجم و شکل صورت و بدن را بهبود میبخشد. تزریق ژل میتواند برای رفع چین و چروک، از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم، اصلاح بینی، جوانسازی پوست دست، حجم دهی و زاویه سازی در صورت و بدن استفاده شود.

تزریق ژل یک روش غیرتهاجمی و بدون درد است که نیاز به جراحی، بخیه، بستری شدن و بی حسی ندارد. تزریق ژل معمولا با اسید هیالورونیک یا کلاژن انجام میشود که دو ماده طبیعی هستند که در پوست موجود هستند. تزریق ژل در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو و در سال ۲۰۱۴ برای رفع چین و چروک و افتادگی ناحیه گردن و لیفت سینه مورد تایید قرار گرفت.

ژل یک نوع پرکننده یا فیلر است که برای افزایش حجم و کاهش چین و چروک در پوست تزریق میشود. ژل میتواند برای جوانسازی و زیبایی نواحی مختلف صورت و بدن استفاده شود. برخی از کاربردهای ژل عبارتند از:

  • پر کردن لبهای نازک
  • پر کردن نواحی کم عمق صورت مثل گونه های فرو رفته
  • کاهش یا از بین بردن تیرگی یا چین و چروک زیر چشم
  • اصلاح بینی
  • جوانسازی پوست دست
  • حجم دهی و زاویه سازی در صورت و بدن

ژلهای مختلف از مواد مختلف ساخته میشوند، اما معمولاً از اسید هیالورونیک استفاده میشود که یک ماده طبیعی است که در پوست وجود دارد. ژلهای دائمی نبوده و معمولاً حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند. تزریق ژل باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام شود. تزریق ژل ممکن است عوارض جانبی مانند قرمزی، خارش، ورم، خونریزی، عفونت، آب کلافگی، آلرژی و نابود شدن بافت را به همراه داشته باشد.

ژل های تزریقی مورد استفاده در کلینیک ویستان:

انواع ژل تزریقی بسته به ماده سازنده، ماندگاری، قابل رشد بودن، قابل حل شدن و قابل تغییر شکل بودن آنها متفاوت هستند. برخی از انواع رایج ژل تزریقی عبارتند از:

  • پرفکتا (Perfecta): این نوع ژل از اسید هیالورونیک ساخته شده است و دارای لیدوکائین است که باعث کاهش درد در طول تزریق میشود. این ژل مناسب برای حجم دادن به لبها، پر کردن خط لبخند، خطوط اخم، خطوط نظیر و خط فک است. این ژل توسط شرکت فرانسوی Vivacy ساخته شده است.
  • رووفیل (Revofil): این نوع ژل نیز از اسید هیالورونیک ساخته شده است و دارای تاثیر عمق و فوری برای رفع چین و چروک و حجم دادن به صورت و بدن است. این ژل مناسب برای پر کردن خط لبخند، خط فک، خط نظیر، خطوط اخم، پر کردن لبها، پر کردن نقطهای لبها، پر کردن نقطهای خط فک، پر کردن نقطهای خط نظیر و پر کردن نقطهای خط لبخند است. این ژل توسط شرکت کره ای Caregen ساخته شده است.
  • استایلج (Stylage): این نوع ژل نیز از اسید هیالورونیک ساخته شده است و دارای لیدوکائین و آنتیاکسیدانها است که باعث کاهش درد و جلوگیری از آبکلافگی میشوند. این ژل مناسب برای حجم دادن به لبها، پر کردن خط لبخند، خطوط اخم، خطوط نظیر، خط فک، پر کردن گودی زیر چشم، پر کردن گونهها و جوانسازی پوست دست است. این ژل توسط شرکت فرانسوی Vivacy ساخته شده است.
  • آلیا کسین (Aliaxin): این نوع ژل نیز از اسید هیالورونیک ساخته شده است و دارای ویژگی آبرسانی و ایجاد حالت کشسان به پوست است. این ژل مناسب برای حجم دادن به لبها، پر کردن خط لبخند، خط فک، خط نظیر، خطوط اخم، پر کردن گودی زیر چشم و پر کردن گونه ها است. این ژل توسط شرکت ایتالیایی IBSA ساخته شده است.
  • بلترو (Belotero): این نوع ژل نیز از اسید هیالورونیک ساخته شده است و دارای قیمت مناسب و ماندگاری بالایی است. این ژل مناسب برای حجم دادن به لبها، پر کردن خط لبخند، خط فک، خط نظیر، خطوط اخم، پر کردن گودی زیر چشم و پر کردن گونه ها است. این ژل توسط شرکت آلمانی Merz ساخته شده است.

تزریق بوتاکس پیشانی در مرکز زیبایی ویستان

تزریق بوتاکس پیشانی در مرکز زیبایی ویستان

بوتاکس چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر قصد دارید تزریق بوتاکس انجام دهید ، کلینیک ویستان بهترین دکترهای تزریق بوتاکس را دارد.کلینیک ویستان یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در تهران است که خدمات مختلفی را با قیمت مناسب در تهران ارائه می دهد.

بوتاکس یک داروی تزریقی است که وارد شدن آن به عضلات زیر پوست، موجب از بین رفتن چین و چروکها خواهد شد. بوتاکس از سم باکتری کلستریدیوم تهیه میشود و باعث فلج موقت عضلات میشود. بوتاکس برای کاربردهای درمانی و زیبایی استفاده میشود. برخی از مزایای بوتاکس عبارتند از:

  • درمان سردرد میگرن
  • درمان تعریق زیاد
  • درمان دیستونی گردن
  • درمان پرش عضلات چشم

برخی از کاربردهای زیبایی بوتاکس عبارتند از:

  • رفع چین و چروک پیشانی، دور چشم، خط اخم و خط لبخند
  • بالا بردن ابرو، نوک بینی و قسمت تحتانی صورت
  • کاهش نمایش لثه هنگام خندیدن

بوتاکس یک روش غیرتهاجمی و ساده است که نیاز به جراحی، بخیه، بستری شدن و بی حسی ندارد. تزریق بوتاکس حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان میبرد و نتایج آن پس از چند روز قابل مشاهده است. ماندگاری بوتاکس حدود ۳ تا ۶ ماه است و معمولاً نیاز به تجدید دارد. هزینه بوتاکس بستگی به نوع و مقدار دارو، نقطه تزریق، پزشک و کلینیک دارد. عوارض جانبی بوتاکس به ندرت رخ میدهند، اما ممکن است شامل قرمزی، خارش، ورم، خونریزی، عفونت، آب کلافگی، آلرژی و نابود شدن بافت باشند.

انواع بوتاکس در مرکز زیبایی ویستان

برندهای مختلفی از سم بوتولینوم در سراسر جهان وجود دارد که معروفترین آنها بوتاکس (BOTOX) است. این مارک توسط شرکت آمریکایی آلرگان (Allergan) ساخته شده است.

  • دیسپورت (Dysport): این نوع بوتاکس توسط شرکت اروپایی Ipsen ساخته شده است و دارای قدرت و ماندگاری بالایی است. این بوتاکس مناسب برای رفع چین و چروک پیشانی، دور چشم، خط اخم و خط لبخند است.
  • زئومین (Xeomin): این نوع بوتاکس توسط شرکت آلمانی Merz ساخته شده است و دارای خلوص بالایی است. این بوتاکس مناسب برای رفع چین و چروک عمیق در صورت است.
  • نورونوکس (Neuronox): این نوع بوتاکس توسط شرکت کرهای Medytox ساخته شده است و دارای قابلیت تزریق آسان و نفوذپذیری خوب است. این بوتاکس مناسب برای رفع چین و چروک پیشانی، دور چشم، خط اخم و خط لبخند است.
  • مصپورت (MASPORT): این نوع بوتاکس تولید داخل کشور است و دارای قابل رقابت با محصولات خارجی است. این بوتاکس مناسب برای رفع چین و چروک پیشانی، دور چشم، خط اخم و خط لبخند است.

مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس و فیلر چیست؟

حداقل ۲ هفته قبل از تزریق، از مصرف داروهای خونبهادار، ضد التهاب و ضد درد خودداری کنید.

حداقل ۳ ساعت قبل از تزریق، صورت خود را با آب و صابون شستشو دهید و هیچ گونه لوسیون، کرم، آرایش یا عطر روی پوست خود نزنید.

حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزریق، از مصرف الکل، دخانیات، قهوه و چای خودداری کنید.

  • در روز تزریق، لباس راحت و شل بپوشید و همراه خود دارونامه و شناسنامه داشته باشید.
  • از تماس با ناحیه تزریق شده خودداری کنید و آن را ماساژ ندهید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب، سونا، حمام گرم و فعالیتهای ورزشی شدید خودداری کنید.
  • به پزشک خود اطلاع دهید اگر علائم عفونت، آلرژی، آب کلافگی، فلج صورت یا سایر عوارض جانبی را مشاهده کردید.

برای رزرو نوبت و انجام هایفو تراپی، تزریق ژل، و تزریق بوتاکس می توانید

همه روزه بجز ایام تعطیل با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

این مرکز واقع تهران شهرک غرب بلوار فرحزادی خیابان شهید عباس اناری پلاک ۹۹ طبقه سوم واحد ۱۰

شماره تماس جهت رزرو مشاوره و نوبت دهی: ۰۲۱۸۸۰۹۰۶۵۷

نظرات