دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۲۰ بیستم «قسمت ۲۰ (tnt)» نیم‌بهاء

0

قسمت ۲۰ برنامه تی ان تی به کارگردانی حامد آهنگی در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء با حضور کمند امیرسلیمانی و سپند امیرسلیمانی تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رئالیتی شو و و کمدی است و سریال تی ان تی (tnt) قسمت ۲۰ بیستم یکی از پر بیننده ترین شوهای شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود برنامه تی ان تی قسمت 20 بیستم «قسمت ۲۰ (tnt)» نیم‌بهاء

قسمت ۲۰ برنامه تی ان تی (tnt) با اجرای حامد آهنگی منتشر شد که می تونید با لینک مستقیم و حجم رایگان در این صفحه دانلود و تماشا کنید:

دانلود قسمت ۲۰ برنامه تی ان تی

داستان قسمت بیستم

در قسمت بیستم ۲۰ برنامه تی ان تی (tnt) با اجرای حامد آهنگی دو بازیگر قدیمی که با هم کمند و سپند امیرسلیمانی که با هم خواهر و برادر هستند حضور داشتند. این دو فرزندان سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت هستند.

برنامه تی ان تی قسمت ۲۰
ژانر : خانوادگی
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲
کارگردان و مجری: حامد آهنگی
تهیه کننده : محمدرضا رضاییان

برنامه TNT با اجرای حامد اهنگی مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می گذارد. شرکت کنندگان مسابقه تی ان تی ، از میان افراد عادی هستند و شرکت کنندگان اصلی که در این چالش و رقابت طنز حاضر شده اند ، از میان ستارگان و چهره های مشهور هستند .

برنامه تی ان تی سپند و کمند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۶ متولد شد. پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر او کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند. بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد. از آنجایی که به موسیقی علاقه داشت، پس از اتمام سال سوم راهنمایی در هنرستان صدا و سیما ثبت نام کرد، ولی به دلیل حذف این رشته در آن سال، مجبور شد در رشته برق ادامه تحصیل دهد. بعد از گرفتن دیپلم هنرستان، کنکور هنر داد تا موسیقی بخواند، اما در رشته بازیگری پذیرفته شد، هرچند در ابتدا علاقه‌ای به این حرفه نداشت.

کمند امیرسلیمانی ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ است. بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.[۱] وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

نظرات