زمان پخش و تکرار سریال گاهی به پشت سر نگاه کن از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال گاهی به پشت سر نگاه کن : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال گاهی به پشت سر نگاه کن برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

  این مجموعه به کارگردانی مازیار میری، نویسندگی محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان محصول سال ۱۳۹۳ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این سریال برای اولین بار در ماه رمضان ۱۳۹۴ از شبکه دو سیما پخش شد.  این مجموعه محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی را روایت می کند به همین جهت بود که در زمان پخش خودش بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

حالا این سریال قرار است از ۳۰ آبان ۱۴۰۱  از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه جایگزین سریال شیدایی می شود.

در این سریال بازیگران بزرگی چون امین تارخ،هدایت هاشمی،سعید چنگیزیان،محمد متوسلانی،نگار عابدی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه درباره یک مرد کارخانه‌دار به نام جلال تابش است که با ماجراهای متعددی روبه‌رو می‌شود. او آدم خودساخته‌ای است که کارش را از صفر شروع کرده، اما اکنون که کارخانه‌اش توسعه یافته با مشکل واردات بی‌رویه جنس‌های خارجی روبه‌رو شده و از سوی دیگر دشمنان دیرینه‌اش قصد دارند برایش پاپوش بدوزند…

زمان پخش سریال گاهی به پشت سر نگاه کن از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

این سریال ۳۲ قسمتی قرار است از ۳۰ آبان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

دیگر بازیگران این مجموعه می توان به بهاره کیان افشار،الیکا عبدالرزاقی،سام کبودوند،امیر کربلایی زاده،گیتی قاسمی،حمید جانانه،نبی الله پیرهادی،حسام محمودی،میلاد رحیمی،فرناز امامی،مهدی ملاک و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات