زمان پخش و تکرار سریال آبی مثل دریا از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال آبی مثل دریا از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آبی مثل دریا برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال آبی مثل دریا از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم معارفی و تهیه‌کنندگی محمود فلاح محصول سال ۱۳۸۰ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.این مجموعه برای بار اول از شبکه پنج تهران در ایام محرم و صفر پخش شد و باعث استقبال مخاطبان از این مجموعه شد.این مجموعه در ابتدا «چهره‌ها» نام داشت. معارفی درباره‌ی دلیل انتخاب و جایگزینی نام «آبی مثل دریا» برای این سریال گفته بود: «در شعری که برای ترانه‌ی این سریال آماده کرده‌ایم، این اسم آمده است و محتوای سریال نیز با این اسم همخوانی بیشتری دارد.»

اکنون قرار است این مجموعه از ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به رویا تیموریان، سعید نیكپور، داود رشیدی، زهرا سعیدی، شمسی فضل الهی، سیاوش طهمورث، فخرالدین صدیق شریف، امیر دلاوری، فرداد صفاخو، مهدی امینی خواه، شهرام پوراسد، محمد اسكندری، فریبرز سمندرپور، آتش تقی پور و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده خورشید استاد دانشگاه است. او در کلاس با یکی دو نفر از شاگردان مشکل پیدا می‌کند. آن‌ها از کلاس بیرون می‌روند و یکی از آنها از بالای ساختمان دانشکده خودش را پایین می‌اندازد. او را به بیمارستان می‌رسانند، خورشید هم همراه او می‌رود. پس از مدتی پرستار می‌گوید که بیمار به هوش نیامده است، این تازه آغاز اتفاق‌ها و مشکلات خورشید است که…

زمان پخش سریال آبی مثل دریا از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال آبی مثل دریا از شبکه آی فیلم

این سریال از دوشنبه هرشب از ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۷ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱ بامداد و  ۹ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات