شکایت مازیار لرستانی (شهره لرستانی) از شایعه سازان ازدواجش به پلیس فتا

0

شکایت مازیار لرستانی (شهره لرستانی) از شایعه سازان ازدواجش به پلیس فتا

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) روز گذشته برای شکایت از شایعه سازان ازدواجش در فضای مجازی و برخی رسانه های زرد به پلیس فتا شکایت کرد. او پیگیر شکایت از رسانه هایی است از خبرهای دروغ و شایعه ازدواجش را منتشر کردند.

تکذیب خبر ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با یک دندانپزشک بعد از تغییر جنسیتش ماجرای جنجالی ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با یک دندانپزشک تکذیب شد

خبر ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با یک دندانپزشک تکذیب شد با عکس

ماجرای ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بعد از تغییر جنسیتش

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره ازدواج با یک خانم دندانپزشک بعد از تغییر جنسیتش و همسر و فرزندانش در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: من تا کنون ازدواج نکرده‌ام و علت این اخبار نادرست را نمی‌دانم. عکس دندانپزشک من است.

به تازگی برخی سایت های زرد با انتشار عکسی از مازیار لرستانی و رابعه اسکویی نوشتند که با هم ازدواج کردند. در صورتیکه مازیار لرستانی بازیگر خوب کشورمان بارها اعلام کرده و من شرایط ازدواج ندارم.

در روزهای اخیر خبر ازدواج مازیار لرستانی (شهره سابق) بعد از تغییر جنسیتش با یک خانم دکنر دندانپزشک در برخی رسانه ها و پیج های زرد در حال انتشار است. این رسانه ها و صفحات مجازی با سوء استفاده از عکس دو نفره مازیار لرستانی (شهره لرستانی) و یک خانم دکتر دندانپزشک در اقدام غیر اخلاقی و غیر انسانی اقدام به انتشار شایعاتی مبنی بر ازدواج این هنرمند کشورمان کردند و خاطر او را که اینروزها در دوران بحرانی قرار دارد، بیشتر آزردند. اقدامی که اینروزها در برخی سایت ها و صفحات مجازی برای کلیک و بازدید به وفور یافت می شود.

واکنش این هنرمند به خبر ازدواجش

ایشان نیز در واکنش به خبرازدواجش این گونه نوشت به شایعات پایان داد: من تا کنون ازدواج نکرده‌ام و علت این اخبار نادرست را نمی‌دانم. عکس دندانپزشک من است.

مازیار لرستانی متولد ۲۶ مهرماه ۱۳۴۵ در خرم آباد است.در سال ۱۳۶۴ از شهر همدان به تهران بازگشتند و مدتی به دلیل کار پدر در آنجا زندگی کردند سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد.در ترم اول تحصیلی که بیشتر دروس عمومی بود، غرق در تئاتر شد و ۱۷ نمایش برای کارگردانش ارائه کرد و سپس کم کم بازیگری را آغاز کرد. اوایل که

شهره لرستانی در سال ۶۹ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ دریافت کرد.

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلفی این عشق نافرجام ماند و زندگی او را کاملاً تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از شکست عشقی به مدت ۸ سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او سبب شد دچار ۴۰ کیلو اضافه وزن شود. شهره لرستانی کم‌کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه‌وزن و چاقی‌ خود می‌داند. او یک بار موفق شد چهل کیلو از وزنش را با تغذیه کم کند و انگیزه کاهش وزن خود را عاشق شدن دوباره اش می‌داند اما دوباره اضافه وزن یافت.

این هنرمند در سال ۱۴۰۰ عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است، او در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود. و در نهایت در ۳۱ تیر ۱۴۰۱، شهره لرستانی سرانجام با انتشار متنی ویژه و انتخاب نام «مازیار» خبر تغییر جنسیت خود را تایید کرد. او سال هاست که با لباس مردانه سرگردان است و مدت هاست که نام مردانه «ودود» را انتخاب کرده است که حالا بالاخره مازیار است.

نظرات