سامانه بارگذاری مستندات بیمه شدگان دارای بیماری خاص + نحوه ثبت نام

0

لینک ورود به سامانه بارگذاری مستندات بیمه شدگان دارای بیماری خاص + نحوه ثبت در سامانه darman.tamin.ir

سامانه بارگذاری مستندات بیمه شدگان دارای بیماری خاص : مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از بیمه شدگان این سازمان که دارای بیماری‌های خاص هستند، خواست مستندات درمان خود را در سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی به نشانی darman.tamin.ir بارگذاری کنند. جزئیات و نحوه بارگذاری را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

سامانه بارگذاری مستندات بیمه شدگان دارای بیماری خاص + نحوه ثبت نام

 

 

مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از بیمه شدگان این سازمان که دارای بیماری خاص هستند، خواست مستندات درمان خود را در سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی به نشانی darman.tamin.ir بارگذاری کنند.

به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان، مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از بیمه شدگان این سازمان که دارای بیماری‌های خاص هستند، خواست مستندات درمان خود را در سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی به نشانی darman.tamin.ir بارگذاری کنند.

نحوه بارگذاری مستندات بیمه شدگان دارای بیماری خاص

غفاری با اعلام این درخواست افزود: در پی تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج و پیگیری سازمان تامین اجتماعی برای جامعه هدف خاص خود از اعتبارات و تسهیلات این صندوق، سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام فهرست بیماری‌های خاص، از بیمه‌شدگان خواست در صورت ابتلا به این بیماری‌ها، با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان به نشانی darman.tamin.ir نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری اقدام کنند.

چگونگی محاسبه و پرداخت مالی تسهیلات

وی در خصوص چگونگی محاسبه و پرداخت مالی این تسهیلات گفت: سهم دارو و خدمات بیمه‌شدگان مشمول صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب‌العلاج بر اساس قوانین موضوعه پس از کسر سهم بیمه پایه و تکمیلی به‌صورت متمرکز در سازمان بیمه سلامت ایران در نظر گرفته می‌شود.

غفاری در ادامه همچنین از بازنگری و توسعه خدمات مشمول بیماران خاص خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۶۳۲ خدمت از جمله ویزیت، دارو، خدمات پاراکلینیکی و کار درمانی ویژه بیماران خاص، تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی و صندوق حمایت از بیماران خاص صعب‌العلاج قرار دارند.

در صوت بروز مشکل به کجا مراجعه کنیم

درصورتیکه بارگذاری مستندات به هر دلیلی مقدور نباشد، بیماران می‌توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مربوطه مراجعه کنند

نظرات