بازیگران سریال تاخیر در عدالت (Delayed Justice) با نقش + داستان و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال تاخیر در عدالت (Delayed Justice) با نقش ها + داستان و عکس و بیوگرافی

سریال تاخیر در عدالت (Delayed Justice) مجموعه تلویزیونی کره ای یکی از آثار محبوب و پرطرفدار کشور کره به کارگردانی کواک جونگ هوان محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۰ تولید شد. این سریال در ژانر درام جنایی- حقوقی ساخته شده و درباره یک وکیل است و به موضوع حقوقی می پردازد. این مجموعه بر پایه اتفاقات زندگی واقعی است هر چند که واقعه‌ها، نام‌ها و مکان‌ها تغییر کرده‌اند. در ادامه این مقاله با معرفی سریال تاخیر در عدالت و بیوگرافی بازیگران سریال تاخیر در عدالت شما هستیم.

مینی سریال “تاخیر در عدالت” با نام انگلیسی “Delayed Justice” یک محصول سال ۲۰۲۰ از کشور کره جنوبی است که هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعات ۲۳:۰۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد تماشا کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال تاخیر در عدالت Delayed Justice

اسامی بازیگران سریال تاخیر در عدالت عبارتند از:

  • کوان سانگ وو بازیگر نقش پارک ته یونگ
  • پارک سانگ هون بازیگر نقش جوانی پارک ته یونگ
  • به سونگ-وو / جونگ وو-سونگ در نقش پارک سام سو
  • کیم جو-هیون بازیگر نقش لی یو کیونگ
  • جونگ وونگ این بازیگر نقش جانگ یون سوک
  • کیم اونگ-سو بازیگر  نقش کانگ چول وو
  • جو سونگ ها در نقش جو کی سو
  • کیم کپ سو در نقش کیم هیونگ چون
  • لی وون-جونگ در نقش هان سانگ مان
  • آن شی ها بازیگر نقش هوانگ مین کیونگ
  • پارک جی ایل بازیگر نقش کیم بیونگ ده
  • لی سون وون بازیگر نقش کیم گی هیون
  • کیم هه هوا بازیگر نقش لی جین شیل
  • لی چول مین بازیگر نقش آن یونگ کوان
  • جون جین گی در نقش تاک جه هیونگ
  • چا سون به بازیگر نقش مون جو هیونگ

جالب است بدانید در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰، به سونگ-وو بازیگر کره ای به دلیل رانندگی تحت تأثیر الکل از این مجموعه اخراج شد و جونگ وو-سونگ به عنوان جانشین او انتخاب شد.

اسامی بازیگران سریال تاخیر در عدالت با نقش و عوامل + داستان و عکس و بیوگرافی

در سریال تاخیر در عدالت بازیگران مشهور و معروف کره ای بازی کردند و هنرنمایی آن ها بیشترین نمره را از طرف بینندگان برای جذب مخاطب کسب کرده است. این سریال از ۹ مرداد ۱۴۰۲ از شبکه پنج در حال پخش است و تاکنون ۱۳ قسمت از آن پخش شده و چیزی به پایان آن باقی نمانده است.

درباره سریال تاخیر در عدالت

سریال کره ای تاخیر در عدالت (Delayed Justice) محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کواک جونگ هوان و تهیه کنندگی هونگ سونگ چانگ (اس‌بی‌اس) می باشد.

نویسندگی این فیلم توسط پارک سانگ گیو به رشته نگارش درامده است. در این مجموعه بازیگرانی، چون چا سون بای، یونگ سو کیم،‌ها کیونگ، هیون جین سا، جونگ وونگ ای، جو سانگ ها، جونگ هی مین و… به هنرمندی پرداختند. در این مطلب به معرفی بازیگران سریا کره ای تاخیر در عدالت می پردازیم.

همچنین ببینید: اسامی بازیگران فیلم باشگاه سری با نقش و عوامل + داستان و عکس و بیوگرافی

خلاصه سریال کره ای تاخیر در عدالت

تأخیر در عدالت با نام‌های دیگر Fly Dragon و پرواز کن اژدها نیر مشهور است. کارگردان تأخیر در عدالت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این مجموعه بر پایه اتفاقات زندگی واقعی است هر چند که واقعه‌ها، نام‌ها و مکان‌ها تغییر کرده‌اند.

خلاصه سریال کره ای تاخیر در عدالت

داستان سریال درباره در مورد دو نفر به نام های پارک سام سو و پارک تائه یونگ است که یکی از آن دو یک خبرنگار و دیگری یک وکیل است که وکالت افرادی که توانایی مالی استخدام وکیل خصوصی ندارند بر عهده می‌گیرد. آن دو با همکاری یکدیگر تلاش می‌کنند از افرادی که به اشتباه متهم شده‌اند دفاع کنند.

اسامی بازیگران سریال کره ای تاخیر در عدالت

این مجموعه داستان «پارک ته یونگ» وکیلی جوان است که با همکاری «پارک سام سو» خبرنگاری حرفه‌ای تلاش می‌کند به افراد بی‌گناه که از سوی سیستم قضایی به دروغ متهم شده‌اند کمک کند؛ پرونده‌هایی که در آن‌ها افراد قربانی قضاوت اشتباه شده‌اند.

کووان سانگ وو در نقش پارک تائه یونگ

کووان سانگ وو در نقش پارک تائه یونگ در سریال Delayed Justice

کوان سانگ وو (Kwon Sang-woo) زادهٔ ۵ اوت ۱۹۷۶ بازیگر اهل کره جنوبی است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی او می‌توان به بازی در زودیاک چینی و ملکه جاه‌طلب اشاره کرد. کووان سانگ وو در سریال تاخیر در عدالت در نقش کاراکتر پارک تائه یونگ (Park Tae-yong) حضور داشته است.

بائه سونگ وو بازیگر نقش پارک سام سو

بائه سونگ وو بازیگر نقش پارک سام سو

وی زادهٔ ۲۱ نوامبر ۱۹۷۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او در فیلم‌هایی مانند عشق من، عروس من (۲۰۱۴) و اداره (۲۰۱۵) ایفای نقش کرده است. بائه سونگ وو در سریال کره ای تاخیر در عدالت ایفای نقش کاراکتر پارک سام سو (Park Sam-soo) را بر عهده داشته است اما در تعدادی از قسمت‌های این سریال بازیگر دیگری به اسم جونگ وو سونگ جایگزین او می‌شود.

کیم جو هیون در نقش لی یو کیونگ

بیوگرافی سریال کره ای تاخیر در عدالت

او زادهٔ ۱۰ مارس ۱۹۸۷) بازیگر اهل کره جنوبی است. کیم جو-هیون حرفهٔ بازیگری خود را در سال ۲۰۰۷ و با بازی در فیلم گورنوشته آغاز کرد. او به خاطر شباهت به هان گا این معروف است. کیم جو هیون در سریال تاخیر در عدالت به ایفای نقش کاراکتر لی یو کیونگ (Lee Yoo-kyung) پرداخته است.

جونگ وونگ این در نقش جانگ یون سوک

زادهٔ ۲۰ ژانویه ۱۹۷۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی خانواده اوجاک‌گیو، می‌توانم صدایت را بشنوم و فیلم حس و حال سئول شناخته می‌شود. جونگ وونگ این در سریال کره ای تاخیر در عدالت در نقش کاراکتر جانگ یون سوک (Jang Yoon-suk) حضور داشته است.

پارک سانگ هون در نقش جوانی پارک ته یونگ

بازیگر کره ای زادهٔ ۲ مه ۲۰۰۵) بازیگر اهل کره جنوبی است. او بازیگری را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی به عنوان بازیگر کودک ایفای نقش کرده‌است. او به خاطر ایفای نقش در جنگجویان سپیده‌دم (۲۰۱۷)، طلوع ماه در رودخانه (۲۰۲۱) و عاشقان آسمان سرخ شناخته می‌شود.

بازیگران سریال کره ای تاخیر در عدالت

ساعت پخش

زمان پخش سریال کره ای تاخیر در عدالت از شبکه پنج تلویزیون هر روز ساعت ۱۹:۰۰ است و تکرار آن نیز ساعات ۲۳:۱۰ و ۱۶:۳۰ می باشد.

آن سی ها – ahn si-ha

آهن سی ها یک بازیگر و بازیگر موزیکال معروف کره‌ای جنوبی است که در تاریخ ۱۱ مارس ۱۹۸۲ به دنیا آمد. او برای نقش‌هایش در درام‌هایی مانند “مونشاین”، “عدالت تأخیری”، “پادشاه: سلطان ابدی” و “همه‌ی ما مرده‌ایم” در بین طرفداران شناخته شد.

اسامی عوامل سریال تاخیر در عدالت

سازنده چو سونگ هون
استودیو اس (اس‌بی‌اس)
نویسنده پارک سانگ گیو
کارگردان کواک جونگ هوان

کشور سازنده کره جنوبی
زبان اصلی کره‌ای
شمار قسمت‌ها ۲۰

نظرات