خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سفر به چزابه

0

سریال “سفر به چزابه″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی رسول ملاقی پور و تهیه کنندگی است. این سریال در ژانر دفاع مقدس و تاریخی در سال ۷۳ ساخته و برای اولین بار سال ۷۴ از شبکه دوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام دفاع مقدس بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “سفر به چزابه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در شهریور را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سفر به چزابه

 

خلاصه داستان

سریال “سفر به چزابه”، روایتگر گروهی گردشگر است که به مناطق جنگی می‌روند و هر یک از آن‌ها از زمان جنگ داستانی در ذهن دارند. این سریال بر اساس دو فیلم “سفر به چزابه” و “نجات‌یافتگان” ساخته شده است.

داستان سریال سفر به چزابه

در این مجموعه، که ادامه فیلم سینمایی با همین نام است، نامه‌ای برای “وحید” کارگردان فیلم‌های جنگی، “مریم امدادگر” روزهای جنگ، “فؤاد” نویسندهٔ رمان‌های جنگی، “جواد” جانباز روشندل و دیگران ارسال می‌شود که آن‌ها را به بازدید از مناطق جنگی دعوت می‌کنند.

 

اسامی بازیگران سریال سفر به چزابه

اسامی بازیگران سریال سفر به چزابه

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: رسول ملاقی پور، طراحان صحنه: محسن نوروزی و محمود نزهت سرشت، برنامه ریز: جواد میرمیران و مهدی صحرایی، مدیر تدارکات: جعفر کوثری، عکاس: بابک برزویه، منشی صحنه: جمشید خندان – اکرم حاج محمدی و مینا زرپور، دستیار اول کارگردان: شاهین باباپور، دستیار دوم کارگردان: شهرام شاه حسینی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، صداگذاری: بهمن اردلان، ترکیب صدا: مسعود بهنام، مدیر تولید: رحیم عرب امینی، تدوین: حسین غضنفری و شهرزاد پویا، موسیقی: پیروز ارجمند، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا، مدیر تصویربرداری: شاپور امین.

 

زمان پخش سریال سفر به چزابه

سریال “سفر به چزابه” قرار است از دوشنبه ( مصادف با ۳۱ شهریورماه) راس ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات