بازیگران و شرکت کنندگان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

0

اسامی بازیگران و شرکت کنندگان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

شب های مافیا: زودیاک یکی دیگر از آثار موفق محمدرضا رضاییان است که داستان آن به قاتل سریالی به نام «زودیاک» می پردازد. در این اثر محمد بحرانی به عنوان گرداننده و مجری حضور دارد که پیش از این در برنامه خندوانه به خوبی می درخشد. در ادامه با معرفی بازیگران رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بازیگران و شرکت کنندگان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

شب های مافیا: زودیاک یکی از جدیدترین آثار ایرانی محسوب می‌شود که این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه این مقاله با معرفی فصل پنجم سریال شب های مافیا همراه شما هستیم.

شب‌های مافیا یکی از بهترین و جذاب‌ترین رئالیتی شوها و گیم شوهای ایرانی است که الهام‌ بخش‌بسیاری از آثار با محوریت بازی مافیا شد. این مجموعه طی چهار فصل به کارگردانی سعید ابوطالب و اجرای افرادی همچون محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز ساخته شد و اکنون فصل پنجم آن با رویکردی جدید منتشر شده است.

اسامی شرکت کنندگان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

شب های مافیا: زودیاک نام یک گیم شو و رئالیتی شو محصول ایران در سال ۱۴۰۲ می باشد که کارگردان و تهیه کننده آن محمدرضا رضائیان بوده است. سریال «شب‌های مافیا» در مرداد ماه ۱۴۰۲ رونمایی و در بستر فیلیمو در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. امیرحسین هاشمی، کوروش تهامی، مینا وحید، هلیا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی، سام درخشانی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، شهرام قائدی، علی لهراسبی و حسین پورکریمی از هنرپیشگان نقش اصلی این اثر هستند، پیشتر در فصل های قبلی شب های مافیا با هم همکاری داشتند. در این مطلب به معرفی بازیگران شب های مافیا زودیاک می پردازیم.

اسامی بازیگران رئالیتی شوی شب های مافیا زودیاک گیم شوی جذاب و مهیج

محمد بحرانی بازیگر و کمدین موفق کشورمان می باشد که با تازه ترین اثر هنری خود به اسم شب های مافیا زودیاک توانست به عنوان گرداننده راه پیدا کند. شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد.

درباره شبهای مافیا: زودیاک

سریال شب‌های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد.

خلاصه داستان شب های مافیا: زودیاک

این گیم شو فصل پنجم شب های مافیا می باشد که پیش از این کارگردانی آن را سعید ابوطالب برعهده داشت و کامبیز دیرباز و محمدرضا علیمردانی گرداننده های فصل اول تا چهارم شبهای مافیا بودند.

خلاصه داستان: شب‌های مافیا، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد.

زمان پخش گرداننده شب های مافیا زودیاک

این مجموعه به صورت هفتگی روزهای یکشنبه ساعت ۲۰:۰۰ در فیلمیو منتشر شود.

محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه سابقه ساخت و تولید مسابقاتی همچون «بمب» و «تی‌ ان‌ تی» را در کارنامه خود دارد و با ساخت برنامه پرمخاطب «کتاب‌باز» شیوه جدیدی از برنامه سازی را پیش روی سازندگان و مخاطبان قرار داد

محمد بحرانی

محمد بحرانی گرداننده شب‌ های مافیا زودیاک می باشد.

قوانین بازی

بازیکنان در دو گروه مافیا و شهروند هستند که هر فصل آن شامل ۴ بازی و ۱۲ شرکت کننده است. نکته جالب این برنامه این است که هر قسمت آن یک قسمت شب و بدون شب دارد.

در این بازی، موجودی است که به راحتی می تواند طرف مقابل را جذب و متقاعد کند. پس از آن با دست و پای شبیه طناب، به پر و پای طرف بپیچد و از او به عنوان میزبان استفاده کند به این صورت که در شب ۲، یک نفر را به عنوان میزبانش انتخاب میکند از این لحظه به بعد دوال پا به هیچ طریقی حذف نمی گردد مگر آنکه میزبان حذف شود هر زمان میزبان حذف گردد، دوال پا نیز بلافاصله حذف میشود تا زمانی که هویت دوال پا برای همه فاش نشده باشد.

او می تواند در شب های بعدی میزبانش را تغییر دهد ولی از لحظه ای که نقشش برای همه آشکار گردد، دیگر نمی تواند میزبانش را تغییر دهد.

شرط پیروزی او رسیدن به ۴ نفر آخر یا پیروزی میزبانش است یعنی تا دوال پا حذف نگردد، هیچ گروهی نمی تواند برنده باشد.

بیوگرافی شرکت کنندگان شب‌ های مافیا زودیاک

بیوگرافی بازیگران شب‌ های مافیا زودیاک

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۱ است و بازیگری را از سال ۱۳۷۸ با فیلم طلسم طلایی شروع کرد و با سریال شب‌زدگان شناخته شد.

بهرنگ علوی

بیوگرافی شزکت کنندگان شب‌ های مافیا زودیاک

بهرنگ علوی متولد سال ۱۳۵۹ بوده و بازیگری را از تئاتر شروع کرد و سپس با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا وارد دنیای بازیگری شد. از معروف‌ترین آثار آقای علوی باید به هشت و نیم دقیقه، دربند، ژن خوک، شادروان و سیاه چاله اشاره کنیم‌.

کوروش تهامی

اسامی شرکت کنندگان شب‌ های مافیا زودیاک

وی زاده ی در ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ است و در سن ۲۵ سالگی برای اولین بار در فیلم سینما سینماست حضور پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت. از جمله آثار معروف وی در عرصه بازیگری باید به ملکوت، سرگیجه و یه تیکه زمین اشاره کنیم.

مینا وحید

اسامی بازیگران و شرکت کنندگان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

او زاده ی ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ و شهر رشت است و نخستین بار با فیلم آتش سبز وارد دنیای بازیگری شد اما تا سریال بانوی عمارت نتوانست آنطور که باید دیده شود. پس از این سریال نیز در آثاری همچون افرا، برف بی صدا می‌بارد و ساخت ایران ۳ بازی کرد.

علی لهراسبی

اسامی شرکت کنندگان شبهای مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

علی لهراسبی متولد ۲۰ فروردین سال ۱۳۴۹ است. او هنر را از سن پایین شروع کرد و با تیتراژ سریال کلبه سپید نخست کار خود را شروع کرد. سپس با آثاری همچون دلنوازان، خداحافظ، قفس، شرشر بارون، تورو دارم، ماه قشنگم و چه شبایی محبوب شد

دیبا زاهدی

بیوگرافی بازیگران شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

وی متولد ۹ مهر ۱۳۷۰ به دنیا آمد و کار خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم پنج ستاره شروع کرد. او سپس در سال ۱۳۹۴ در فیلم بادیگارد حضور داشت و اولین حضورش در تلویزیون سریال سرگذشت بود.

هلیا امامی

داستان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

این هنرپیشه ایرانی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۴ است. او بازیگری را با با تئاتر شروع کرد و با فیلم ساکن خانه چوبی جلوی دوربین رفت. از جمله آثار معروف هلیا امامی باید به قرار بعدی همانجا، لژیونر، از یادها رفته و آزادی مشروط اشاره کنیم.

شهرام قائدی

خلاصه داستان شب های مافیا زودیاک

او زاده ی ۱ شهریور ۱۳۵۴ است. او کار خود را از خودرو پلاک ۱۱ و سپس بازگشت پرستوها شروع کرد‌. از مشهورترین عناوین کارنامه حرفه‌ای او می‌توانیم به آثاری از جمله چهار چرخ، زمانه، ناردون و گاندو ۲ اشاره کنیم.

امیرحسین هاشمی در شب های مافیا زودیاک

امیرحسین هاشمی

امیرحسین هاشمی متولد ۲۸ مهر ۱۳۶۸ است. او با تئاتر کار خود را شروع کرد و فیلم ایستاده در غبار اولین تجربه بازیگری‌اش بود‌. فیلم‌های لاتاری، ماجرای نیمروز، مرد بازنده و سریال‌های گیله وا و زخم کاری از آثار معروف او هستند.

امیرعباس گلاب

امیرعباس گلاب شرکت‌ کننده فصل پنجم سریال شب های مافیا است که متولد ۲۴ آبان ۱۳۶۵ است. او موسیقی را از سن ۷ سالگی و با کمک پدر خود شروع کرد. در سال ۱۳۸۶ با تک آهنگ برو کار خود را آغاز کرد و هم‌ اکنون طرفداران زیادی دارد.

حسین پور کریمی شرکت‌ کننده فصل پنجم سریال شب های مافیا

حسین پورکریمی شرکت‌ کننده فصل پنجم سریال شب های مافیا

او زاده ی اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در شهر تهران است و از ۱۷ سالگی و شرکت در کلاس‌های بازیگری کار خود را شروع کرد و سپس وارد تئاتر شد تا اینکه در سال ۱۳۹۸ با فیلم گربه سیاه موفق شد مطرح شود و در سریال‌ بی‌گناه حضور پیدا کرد‌‌. او خواننده نیز هست و از سال ۱۳۹۴ این حرفه را دنبال می‌کند.

شیدا خلیق

بیوگرافی بازیگران و شرکت کنندگان شب های مافیا زودیاک با نقش و عوامل + داستان

شیدا خلیق بازیگر سریال شب های مافیا زودیاک در ۵ خرداد ۱۳۷۲ به دنیا آمد. از جمله آثار معروف این بازیگر باید به یه حبه قند، هفت و نیم، همه چیز آنجاست و هیئت مدیره اشاره کنیم.

نظرات