خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر

0

سریال “پرواز در ارتفاع صفر″، سریال ایرانی به کارگردانی عبدالحسین برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط است. این سریال در ژانر درام-تاریخی در سال ۹۵ ساخته و برای اولین بار در مهر ۹۶ از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پرواز در ارتفاع صفر” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در شهریور ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر

 

خلاصه داستان

سریال “پرواز در ارتفاع صفر” روایتگر زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس است که در زمان شروع جنگ است و تازه ازدواج کرده، همسرش بیماری قلبی دارد و استرس ماموریت‌های شوهر برای او اصلا خوب نیست و این فرد بر سر یک دوراهی برای انجام وظیفه یا ماندن پیش خانواده‌اش قرار می‌گیرد…

داستان سریال پرواز در ارتفاع

این مجموعه که زندگی یک خلبان نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی عبدالحسین برزیده تهیه و تولید شده است.

 

اسامی بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر

اسامی بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر

 

دیگر عوامل

کارگردان: عبدالحسین برزیده، تهیه کننده: محمد نشاط، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، مدیرهنری: مشکین مهرگان، طراح صحنه: رضا دین محمدی، طراح لباس: مرجان گلزار، چهره پرداز: ایمان امیدواری، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان: پگاه جهاندار، برنامه ریز: ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید: امیر نشاط، دستیار اول فیلمبردار: سیروس کفاش، جلوه‌های کامپیوتری: دکتر امیر رضا معتمدی، مجری طرح نظامی: سرهنگ مجید جوشقانی، مدیرتولید نظامی: علی عنبرانی، مدیران تدارکات: امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ، خدمات: رضا بیواره، مجری طرح: موسسه هدیه فیلم.

 

زمان پخش سریال پرواز در ارتفاع صفر

سریال “پرواز در ارتفاع صفر” قرار است از اول محرم (مصادف با ۱ شهریور) راس ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۰:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات