دانلود کامل سریال عقرب عاشق قسمت ۵ پنجم «قسمت ۵» نیم‌بهاء

0

دانلود کامل سریال عقرب عاشق قسمت ۵ پنجم «قسمت ۵ عقرب عاشق» نیم‌بهاء

قسمت ۵ عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و معمایی است و سریال عقرب عاشق قسمت یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود کامل سریال عقرب عاشق قسمت 5 پنجم «قسمت ۵ عقرب عاشق» نیم‌بهاء

سریال عقرب عاشق قسمت ۵

سریال عقرب عاشق قسمت ۵ به کارگردانی حسین سهیلی زاده در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی عقرب عاشق در ژانر عاشقانه – معمایی به تهیه‌کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شده است. برای دانلود سریال عقرب عاشق قسمت ۵ روی لینک زیر کلیک کنید:

سریال عقرب عاشق هر هفته روزی های سه شنبه ساعت ۲۰ بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

راستی، اگر موفق به دانلود و تماشای قسمت های قبلی این سریال نشده اید، می توانید از بخش دانلود سریال عرق عاشق همهم قسمت ها در پایین صفحه کمک بگیرید و به راحتی قسمت های پخش شده را مشاهده کنید

داستان قسمت پنجم

بهداد از عشق سیپده گفت و آبان متوجه شد که جان پدر و مادرش در خطر است برای همین…

عقرب عاشق سریالی جدید ساخته حسین سهیلی‌زاده است. حامد افضلی و امین محمودی یکتا نویسندگان سریال «عقرب عاشق» هستند.

این سریال از مدتها قبل با تبلیغات فراوان جلوی دوربین رفته بود و حالا در ابتدای تابستان منتشر شده و مخاطب را غافلگیر کرده است.

عقرب عاشق سومین تجربه کارگردانی سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی است. او در رزومه کاری خود بیش از ۳۰ سریال را تا کنون کارگردانی کرده است ولی حتی ۱ فیلم سینمایی در رزومه کاری ایشان به چشم نمی خورد که در نوع خود جالب می باشد و او از ابتدای کار خود ترجیح داده که هنر خود را در ساخت سریال به تماشاگرانش ارائه دهد.

سریال ایرانی عقرب عاشق که جدیدترین ساخته سهیلی زاده می باشد هنوز مراحل فیلمبرداری خود در شهر تهران را پشت سر می گذارد و یک داستان تخیلی و درام را قرار است روایت کند چیزی که تا کنون این کارگردان تا به حال انجام نداده و گویا اولین تجربه کاری او در ژانر علمی تخیلی می باشد

“عقرب عاشق” سعی در خلق یک داستان تخیلی در بستر درامی شهری دارد. با وجود اینکه تم تخیلی ضعیف و ابتدایی است، این سریال با داستان خانوادگی خود، ما را به دنیایی از درام و ترس وارد می‌کند. اما تا الان ارتباط منطقی بین دو داستان اصلی به خوبی برقرار نشده است و باید منتظر بمانیم تا در ادامه ارتباط منطقی بین آنها بیشتر روشن شود.

نظرات