جدیدترین روش های تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی

0

جدیدترین روش های تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی

در دنیای اکسسوری، تولید کنندگان و فروشندگان زیادی هستند که با فروش کالای فیک و بی کیفیت قصد دارند به سود دهی بالا و سریع دست پیدا کنند. این تقلب در دنیای متنوع ساعت به فراوانی دیده می شود. لذا در زمان خرید، تشخیص ساعت اورجینال از فیک از جمله موانع و معضلاتی محسوب می شود که بر سر راه خریداران قرار خواهد داشت. اما برای حل این مشکل راه حل های مختلفی وجود دارند. شرکت های بزرگ تولید کننده ساعت های مطرح راهی برای معرفی و تشخیص برند و محصولات معتبر خود در اختیار خریداران قرار داده اند. تنها کافی است شما به عنوان یک خریدار، پیش از اقدام، در این زمینه آگاهی کافی کسب نمایید. بدین ترتیب با اطمینان و بدون نگرانی، ساعت اورجینال مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد.

شناسایی ساعت تقلبی از روی مشخصه های آن

در وهله اول برای تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی لازم است با مشخصه های یک ساعت تقلبی بیشتر آشنا شوید. ما در ادامه این ویژگی ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  • یافتن نقاط ضعف و اشتباهات آشکار در محصول مورد نظر و برای تشخیص ساعت اصل از فیک: شرکت طراح ساعت های اورجینال در تولید محصولات خود ظریف ترین و کوچکترین نکات را مد نظر قرار داده و به کار می گیرد. مواردی چون وجود خش بر روی بدنه ساعت یا غلط املایی در نام برند، بی کیفیت و خراب بودن قفل بند یا آن تایم نماندن ساعت در طول ۲۴ ساعت همگی از نشانه های تقلبی بودن ساعت محسوب می شوند.

  • ساخت ساعت های اصل، توسط ساعت سازان چیره دست و خبره انجام می پذیرد. این افراد در حکاکی کلیه حروف و کلمات، دقت کافی به خرج داده و از ابزار دقیق استفاده می کنند. اگر بر روی ساعتی که در دست گرفته و قصد خرید آن را دارید، حروف درهم و نامفهوم به چشم می خورند، احتمالا این ساعت تقلبی است.

  • تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی از روی وزن آن: در ساعت های اصل از فلزات گرانبها استفاده می شود. علاوه بر آن، وجود قطعات متحرک فراوان در این محصولات باعث می شود که ساعت کمی سنگین تر از معمول به نظر برسد. اگر ساعتی را پسندید و با در دست گرفتن آن متوجه شدید وزن سبکی دارد، به احتمال قریب به یقین، این ساعت اورجینال نبوده و تقلبی است.

تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی با توجه به ظرافت ها

تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی با توجه به ظرافت ها

آشنایی بیشتر با مشخصه های یک ساعت اورجینال و اصل

بعد از آن که با مشخصه های یک ساعت فیک آشنا شدید، بد نیست به منظور شناسایی بهتر و تشخیص ساعت اورجینال از فیک ، اطلاعات بیشتری در مورد محصول اورجینال کسب نمایید. برای این منظور توجه به موارد زیر کمک کننده خواهد بود:

  • یک نظر به طرح های مختلف برند مورد نظرتان بیندازید. مشاهده وب سایت برندی که برای خرید ساعت برگزیده اید، به شما در یافتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد محصولات آن برند یاری خواهد رساند. بدین ترتیب با جزئیات و امضای کار تولید کننده و جزئیاتی که در بند ساعت یا برند خود به کار برده است بیشتر آشنا خواهید شد. لذا تشخیص ساعت اصل از تقلبی آن برایتان ساده تر خواهد شد. به عنوان مثال، بر روی صفحه ساعت رولکس یک مربع شیشه‌ای کوچک به منظور بزرگ تر نشان دادن تاریخ تعبیه شده است. این مشخصه می تواند امضایی از این برند در محصولاتش باشد.

  • بررسی شماره سریال حک شده بر روی ساعت: ساعت های اورجینال دارای شماره سریالی هستند که بر روی ساعت حک شده است. این شماره، با سریالی که در گارانتی ساعت نوشته شده مطابقت داشته و از طریق وب سایت شرکت تولید کننده قابل پیگیری و اعتبار سنجی می باشد. چنانچه سریال حک شده، نامرتب یا ناخوانا بوده یا با سریال موجود در برگه گارانتی مطابق نداشت، شک نکنید که یک ساعت تقلبی در دست گرفته اید.

  • طراحی پیچیده در ساعت اورجینال: ساعت های اصل و برند معمولا دارای طراحی ظریف و پیچیده ای هستند. سادگی یک ساعت و وجود نوار ساده و تنها یک ولوم تنظیم در کنار صفحه ساعت، می تواند معیاری برای سنجش تقلبی بودن ساعت محسوب شود. ساعت های اورجینال معمولا از دو یا سه پیچ تنظیم در کنار صفحه خود برخوردار هستند.

تشخیص ساعت اصل از تقلبی با توجه به طراحی و وزن ساعت

تشخیص ساعت اصل از تقلبی با توجه به طراحی و وزن ساعت

گروه بین المللی پل کالا

در کنار کلیه روش هایی که برای تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی در اختیار شما قرار داده شد، بهتر است برای داشتن خریدی مطمئن و لذت بخش به سراغ نمایندگی های مجاز و مراکز رسمی فروش ساعت های اورجینال بروید گروه بین المللی پل کالا عاملیت رسمی برند های FILA، SEIKO ، REEBOK ، ARMANI و….. در ایران است. در این مرکز فروش معتبر، خریدار قادر است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و کلیه اطلاعات مرتبط با آن را مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل، به صورت آنلاین خرید خود را تکمیل نماید. محصول خریداری شده به همراه ضمانت اصالت کالا و در اسرع وقت درب منزل به وی تحویل داده خواهد شد.

خرید ساعت اورجینال در فروشگاه اینترنتی پل کالا

خرید ساعت اورجینال در فروشگاه اینترنتی پل کالا

خرید ساعت اورجینال در فروشگاه اینترنتی پل کالا/۴۹۸۲۹۴

نظرات