کلکسیونی از مدل کفش زنانه مجلسی ۲۰۲۲ – ۱۴۰۰ زیبا

0

“ مدل کفش زنانه مجلسی ۲۰۲۲ “، تقریبا همان اندازه که یک جفت کفش پاشنه بلند مجلسی مهم است، اینکه چطور آن را بخریم هم مهم است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کفش زنانه مجلسی ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. معمولا کفش‌های ایرانی باتوجه به جدول سایز اروپایی سایزبندی می‌شوند. و عددهای آن‌ها براساس سانتیمتر می‌باشد.

مدل کفش زنانه مجلسی ۲۰۲۲ جدید

اگر مچ پا بزرگی دارید، کفش‌ مجلسی را با بند مچ پا خریداری نکنید. زیرا باعث پهن شدن مچ پا و جلب توجه در آن قسمت می‌شود. اگر پاهای کوتاهی دارید، از پوشیدن کفش‌هایی که بند یا سگک زیاد دارند پرهیز کنید. به دلیل اینکه ممکنه پاهای شما پهن‌تر بنظر برسد.کفش پاشنه بلند رنگ‌های نوود که جزء مدل‌های کلاسیک محسوب می‌شود و همچنین کفش‌ پاشنه بلند طلقی که به تازگی مد شده‌است، جزء پیشنهادهای مناسب برای این مدل پا محسوب می‌شوند.

انواع کفش زنانه جدید مجلسی ۱۴۰۰

اگر پای پهنی دارید این مدل کفش‌ ها را فقط در مناسبت‌ها بپوشید. یک شب را با پاشنه تیز گذراندن احتمالا آنقدرها هم آزاردهنده نخواهد‌بود. یک جفت کفش مجلسی مشکی می‌تواند همیشه شیک بنظر برسد، و برای همیشه ماندگار باشد. کفش مجلسی مشکی را می‌توانید با لژ پنج سانتی انتخاب کنید که راحت‌تر به‌نظر برسد، ولی کفش مجلسی پاشنه‌تیز هم گزینه خوبی است برای اینکه شیک بنظر برسید.

مدل کفش راحتی مجلسی

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه

انواع کفش زنانه جدید

مدل کفش رسمی زنانه

خرید اینترنتی کفش مجلسی ارزان قیمت

مدل کفش مجلسی پاشنه ۳ سانتی

کفش مجلسی زنانه ارزان قیمت

 

 

 

نظرات