اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شیدایی با نقش ها +عکس ها و داستان

0

سریال شیدایی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال شیدایی با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی عطا عمرانی(نقش طاها)،امیر جعفری(حمید)،پرویز پورحسینی(محمدتقی) و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال شیدایی

 این سریال به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است. این سریال برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ از شبکه سه پخش شد.  حالا قرار است این مجموعه تلوزیونی جذاب از ۱ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم ساعت ۱۸ پخش شود.

خلاصه داستان

محمدتقی خان سپاهان ثروتش را بین دو فرزندش طاها و عاطفه تقسیم می‌کند. حمید همسر عاطفه ارثیه همسرش را به باد می‌دهد. طاها به خاطر مشکل قلبی‌اش، ارثیه اش را در وصیتنامه‌ای که تنظیم کرده است به ماهان پسر خواهرش می‌بخشد. اما پس از مدتی…

زمان پخش سریال شیدایی از شبکه آی فیلم

اسامی بازیگران سریال شیدایی با نقش

عطا عمرانی

زادهٔ ۲۴ تیر ۱۳۶۵ در تهران بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون است. او با اولین بازی خود در سریال شیدایی به شهرت رسید. بعد از آن با بازی در فیلم و سریال هایی چون کیمیا،ماه پلنگ،شاهرگ و… به شهرت بیشتری رسید.

بازیگر نقش طاها در سریال شیدایی

گلاره عباسی

زادهٔ ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال شیدایی به شهرت زیادی رسید. وی بعد از آن با بازی در فیلم و سریال هایی چون در چشم باد،مدینه،برادر،شهرزاد،کیمیا،ابلق،نفس،اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند و… به شهرت بیشتری رسید. از جمله فعالیتهای فرهنگی وی تأسیس سوینا (سینمای ویژه نابینایان) است که در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در ایران و به منظور توضیح دار کردن فیلم‌های سینمایی برای جامعه نابینایان کشور صورت گرفت.

بازیگران سریال شیدایی همراه نقش

بازیگر نقش لیلا در سریال شیدایی

آتنه فقیه‌نصیری

زادهٔ ۲۳ آبان ۱۳۴۷ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. با بازی در مجموعهٔ «خاله سارا» و نیز مجموعهٔ خانه سبز (در نقش لیلی) به شهرت رسید.وی فیلم و سریال های زیادی بازی کرده که باعث شده به شهرت زیادی برسد از جمله کت جادویی،دختران،پاورچین،آسمان همیشه ابری نیست،جراحت،شمعدونی،شهرزاد،بندر مه آلود،قارچ سمی،هشت پا و….

بازیگر نقش آتنه فقیه نصیری در سریال شیدایی

آتنه فقیه نصیری در سریال شیدایی

آرش مجیدی

زاده ۷ اردیبهشت ۱۳۵۳ در آباده بازیگر ایرانی است. او با بازی در فیلم و سریال هایی شوکران،سربه مهر،روباه،سرزمین مادری،ارمغان تاریکی،دلدادگان،سرباز و…به شهرت رسید. وی با بازی در مجموعهٔ ارمغان تاریکی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره جام جم سیما شد.

آرش مجیدی در سریال شیدایی

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: سعید نعمت الله، عنوان بندی: جواد اشرفیان، عکاس: امیرحسین شجاعی، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، مدیر روابط عمومی: امیر امیری، منشی صحنه: مهین شهبازی: دستیار دوم کارگردان: جواد حسینی، مدیر مالی: محبوبه بختیاری و عطیه کاظمی، تصویربردار: مصطفی معمار، طراح لباس: منصوره قاضی دوست، دستیار اول کارگردان: لیلا رنگرزان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، صداگذاری و ترکیب صداها: احسان افشاریان و مونا نخجوان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح صحنه: بابک پناهی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، خواننده: علی لهراسبی، آهنگساز: آرمان موسی پور، تدوین: محمد حسین غضنفری و رضا شهبازی، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: محمد مهدی عسگرپور.

نظرات