خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تقدیر + زمان پخش

0

سریال “تقدیر”، سریال ایرانی به کارگردانی تاجبخش فنائیان و تهیه کنندگی بهادر اسدی است. این سریال در ژانر درام-عاشقانه در سال ۹۹ ساخته و قرار است برای اولین بار در سال جاری از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت. پیش تولید سریال “تقدیر” قبل از شروع سال ۹۹ آغاز شد اما به دلیل شیوع گسترده کرونا و  توقف همه سریال ها، متوقف شد و این روزها دوباره از سر گرفته شده است. در ادامه مطلب به معرفی سریال “تقدیر” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال ۹۹ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تقدیر + زمان پخش

 

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تقدیر

داستان سریال “تقدیر” درامی عاشقانه درباره انقلاب ۵۷ است که در سال های ۵۴ تا ۵۸ رخ می دهد و در ادامه به زمان حال می رسد. تاج بخش فنائیان کارگردانی و نویسندگی این سریال را به عهده دارد که پیش از این نگارش سریال های همه بچه های ما و … را برای تلویزیون داشته است.

داستان سریال تقدیر

این سریال هنوز در مرحله پیش تولید است و تاکنون اسامی رسمی بازیگران آن نتشر نشده است. در صورت انتشار خبرهای جدید ما این مطلب را به روز رسانی خواهیم کرد.

 

دیگر عوامل

کارگردان و نویسنده: تاجبخش فنائیان، تهیه کننده: بهادر اسدی، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم رجبیان، صدابردار: محسن طیبی، ناظر کیفی: علیرضا ابوترابی، دستیار اول کارگردان: حسین فنائیان، مدیر برنامه ریزی: سیامک دورانی، جانشین تولید: اصغر بازگشا، آهنگساز: رضا خسروی.

پوستر سریال تقدیر

 

زمان پخش سریال تقدیر

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در ۵ ماه برنامه ریزی شده است که حدود ۹۰ درصد از کار در مشهد تصویر برداری خواهد شد و مابقی آن در تهران و گنبد و گرگان خواهد بود این کار با مشارکت شهرداری مشهد و مرکز سیمای استانها ساخته و از شبکه های سراسری پخش خواهد شد. به احتمال زیاد این سریال در بهمن ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نظرات