خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه + بیوگرافی بازیگران

0

فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه، فیلم ایرانی به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی سیدداود اطیابی در ژانر کمدی، خانوادگی و طنز است که در سال ۱۳۸۷ ساخته و اولین بار در سینماهای ایران اکران شد. این فیلم سینمایی توسط کارگردان معروف مجتبی چراغعلی به تهیه کنندگی سیدداود اطیابی جلوی دوربین رفت. حالا قرار شده است که مجددا این فیلم در سال ۱۴۰۲ بر روی آنتن رسانه ملی رود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه + زمان پخش و بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه با نقش

اسامی بازیگران فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه عبارتند از:

  • مجید صالحی (مسعود)
  • بهنوش بختیاری (سیما)
  • سعید پیردوست
  • ساعد هدایتی
  • سعید پیردوست
  • مهران غفوریان
  • اکرم محمدی
  • بازیگر تقش فریبرز
  • و…

در فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون:مجید صالحی، بهنوش بختیاری، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و مهران غفوریان، زنده یاد صدیقه کیانفر … به هنرمندی پرداخته اند

بیوگرافی بازیگران فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی یه آسمون آبی سقف اتاق منه درباره مسعود و سیما زن و شوهری است که از شهرستان به تهران آمده و هر شب خانه یکی از اقوام می باشند. در یکی از روزها وقتی آن دو از خانه یکی از فامیل ها طرد می شوند به دلیل این که جا و مکانی ندارند، برای خوردن شام به یک سالن عروسی می روند و خود را به عنوان اقوام مادری داماد جا می زنند. دروغ مسعود و سیما باعث سوءتفاهمی می شود تا …

اسامی فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه

مجید صالحی، بهنوش بختیاری، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و مهران غفوریان

این فیلم به کارگردانی مجتبی چراغعلی برادر علی چراغعلی مدیر برنامه های محسن یگانه ساخته شده و مجید صالحی، بهنوش بختیاری و مهران غفوری نقش‌های اصلی را بازی می‌‌کنند گفتنی است محسن یگانه خواننده و اهنگساز تیتراژ این تله فیلم میباشد.

محسن يگانه برای تيتراژ پايانی ” يک آسمون آبي سقف اتاق منه ” ساخته است.
يگانه که سرودن شعر، ساخت ملودي، تنظيم و خوانندگي اين کار را عهده دار بوده ، يکي از متفاوت ترين آهنگ هاي خود را در اين کار اجرا کرده است .

اسامی بازیگران فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه

زمان پخش

این فیلم ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه سه پخش میشود

فیلم یه آسمان آبی سقف اتاق منه

برخی عوامل

از ديگر عواملي که پشت دوربين با چراغعلي همکاري کرده اند ،‌عبارتند از: دستيار اول و برنامه ريز : فروزان جلالي، منشي صحنه: بهشته ناصري، مدير تصويربرداري: عبدالله عبدي نسب، دستياران تصوير: محمد حيدري ، سعيد کشي پور، رضا سهل آبادي، کرين: داوود ولدخاني، طراح صحنه و لباس: شهريار کلهر، دستيار صحنه: عليرضا پورسلطاني، مصطفي چراغعلي ، دستيار لباس: شهربانو فکري، صدابردار: فرشيد احمدي، دستيار صدا: ميثم کيامرثي ، علي ذوالفقاري، طراح گريم : عليرضا باقربيگي، مجريان گريم : مهشيد مطهرپسند ،علیرضا استاد هاشم، تدوین و صداگذاری : نیما حسن دوست ، دستیار تدوین : علی طحانی ، موسیقی : کیوان دارات، عنوان بندی و تصحیح رنگ و نور : سینا قویدل ، عکاس : سحر جاهد ،امور مالی : فرح چالیان ، مدیر تولید : حمیدرضا وفایی ، تدارکات : حمیدرضا سلطانیان، رضا جراحی ، خدمات : محمد امین توکلی ،حمل و نقل : محمد جمشیدی ، رسول کجوری ، رضا لطفی ،شهرام خرمی روز، سینه موبیل : حمید یوسفی .

نظرات