اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دوقلوهای عزت +‌داستان و اسامی نقش ها

0

فیلم دوقلوهای عزت (۱۴۰۱) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم دوقلوهای عزت عبارتند از: محمدرضا شجریان، محمدرضا جباری، طاهره هنزایی به همراه تعدادی از بازیگران یزدی و عکس ها و اسامی نقش های هنرپیشه های فیلم دوقلوهای عزت همراه با اسامی عوامل و دانلود کامل… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دوقلو‌های عزت +‌داستان و اسامی نقش ها

فیلم دوقلو‌های عزت یک تله فیلم ایرانی به کارگردانی محمدباقر باقری نیکو و تهیه کنندگی محمد صالحیان در ژانر خانوادگی، اجتماعی با موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۱ ساخته شد. این فیلم برای بار اول از شبکه استانی یزد در سال ۱۴۰۱ پخش شد و حالا در فیلم آخر هفته شبکه یک فیلم قصد دارد تا این فیلم را روی آنتن ببرد.
فیلم تلویزیونی دوقلوهای عزت در شبکه استانی یزد تولید شده و در آن بیش از ۶۰ بازیگر یزدی و بومی بازی کردند.
معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: این تله فیلم به کارگردانی محمدباقر باقری نیکو و تهیه کنندگی محمد صالحیان در یزد در حال ساخت است و ۶۰ بازیگر در تله فیلم «دوقلو‌های عزت» ایفای نقش می‌کنند که همه یزدی هستند.

زارع با اشاره به اینکه عمده مکان‌های فیلم برداری تله فیلم «دوقلو‌های عزت» در بافت قدیمی و تاریخی یزد است گفت: این تله فیلم مراحل پایان فیلم برداری را طی می‌کند و اوایل زمستان امسال آماده پخش در شبکه‌های سراسری است.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به لزوم پرداخت به بحث جوانی جمعیت، گفت: این تله فیلم با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ساخته می‌شود.

اسامی بازیگران فیلم دوقلو‌های عزت

اسامی بازیگران فیلم دوقلو‌های عزت

در فیلم دوقلو‌های عزت بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون استان یزد چون: محمدرضا شجریان، محمدرضا جباری، طاهره هنزایی به همراه تعدادی از بازیگران یزدی و … به هنرمندی پرداخته اند

خلاصه داستان

داستان این تله فیلم درباره دو برادر به اسم عزت و کمال است که به فرزندان خودشان اصرار می کنند که بچه دار شوند و در این بین ماجراهای جالبی رخ می دهد که …

بیوگرافی بازیگران فیلم دوقلوهای عزت با نقش

محمدرضا شجریان
محمدرضا جباری
طاهره هنزایی
به همراه تعدادی از هنرمندان یزدی

زمان پخش

فیلم تلویزیونی جدید «دوقلوهای عزت» به کارگردانی محمدباقر باقری نیکو جمعه، ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

خلاصه فیلم دوقلو‌های عزت

عوامل

کارگردان محمدباقر باقری نیکو
تهیه کننده محمد صالحیان

نظرات