فیلم کامل روایت تکان دهنده باقر حسین زاده در زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

0

فیلم کامل قسمت ۲۱ برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ با حضور باقر حسین زاده که پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد را در این صفحه می توانید به دانلود زندگی پس از زندگی فصل چهارم قسمت ۲۱ تجربه گر باقر حسین زاده بپردازید که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بسیار سروصدا کرده و پربازدید شده است

فیلم کامل روایت تکان دهنده باقر حسین زاده در زندگی پس از زندگی 24 فرودین 1402 قسمت 21

فیلم کامل روایت تکان دهنده باقر حسین زاده در زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ قسمت ۲۱

باقر حسین زاده تجربه گر مرگ است که قسمت ۲۱ زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ فصل چهارم مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در بیست و دومین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ به نام خاک و خاکستر بود و درباره تجربه نزدیک مرگ و عذاب دیدن برای گناهان، گناهان زیادی انجام دادم، کلا در حال سوختن بودم و مواجه با جسم خود بعد از مرگ و عالم برزخ گفتگو کرد.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ در بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان، شبکه چهار سیما گفتگو با تجربه‌گر باقر حسین زاده در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ را پخش کرد.

ویدیوی کامل گفتگوی آقای باقر حسین زاده در قسمت ۲۱ زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ فصل چهارم را از تلوبیون ببینید

آقای حسین زاده درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت که بر اثر مصرف مواد مخدر اوردوز کرده به کما می رود.

بیوگرافی باقر حسین زاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

باقر حسین زاده متولد ۱۳۶۴ در اهواز است تا ۶ سالگی اهواز بود و بعد به ماهشهر کوچ می کنند و تا ۲۵ سالگی در ماهشهر زندگی می کند. او بعد از ازدواج ساکن قم میشود و حالا دو فرزند دارد یک دختر و پسر دارد

بیشتر بخوانید : زمان پخش و تکرار فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی ماه رمضان ۱۴۰۲

جزئیات پخش

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

نظرات