زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۲ از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال زیر خاکی ۲ از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال زیر خاکی 2 از شبکه تماشا

این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر طنز،اجتماعی و درام است. این مجموعه برای بار اول در خرداد ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و مانند فصل قبل بینندگان زیادی داشت. اکنون قرار است مجدد از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شود. در واقع این فصل ادامهٔ مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی ۱ است که در پایان فصل فریبرز اسیر عراقی‌ها می‌شود. فصل قبل نیز در همین ساعت از شکه تماشا پخش می شد.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به پژمان جمشیدی،ژاله صامتی،رایان سرلک،نادر فلاح،امید روحانی،گیتی قاسمی،اصغر نقی‌زاده،ستاره پسیانی و… اشاره کرد.

داستان این مجموعه تلویزیونی کمدی و تاریخی است که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است که…

سریال زیر خاکی 2

ساعت تکرار و زمان پخش سریال زیر خاکی ۲ از شبکه تماشا

این سریال ۱۶ قسمتی از شنبه هرشب از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۹ صبح و ۱۵ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به هومن برق نورد،فروغ قجابگلی،مریم سرمدی،محمدرضا فرزام،خسرو احمدی،اکبر رحمتی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات