خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم زیر نور کم

0

“زیر نور کم″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی محمد پرویزی و تهیه کنندگی احسان رسول اف است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم زیر نور کم که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، حالا قرار است برای اولن بار بر روی پرده نقره ای سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم زیر نور کم

 

خلاصه داستان

سریال زیر نور کم روایتگر داستان یک زوج جوان است. نویسنده و کارگردان این فیلم یادداشت کوتاهی را به عنوان خلاصه داستان این اثر نوشته است: “من از آدم هایی که از زندگی ام رفته اند (تا به امروز) خلاصی ندارم. نمی توانم آنها را جایی رها کنم، چون به شکل های متفاوتی بازمی گردند و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می شوند.

خلاصه داستان فیلم زیر نور کم

این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می شود. شده با آنها ساعت ها و یا روزها جایی دیگری بوده ام. همین وقت هاست که زندگی ام زیر و رو می شود … به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشن روشن … من از ماندن «زیر نورِ کم» می ترسم.”

 

اسامی بازیگران فیلم زیر نور کم

اسامی بازیگران فیلم زیر نور کم

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: محمد پرویزی، تهیه کننده: احسان رسول اف، مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، فیلمبردار؛ حسین جلیلی، موسیقی: حامد ثابت، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، تدوین: فرناز روشنایی، طراح چهره پردازی: افروز بوجاریا، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تولید: وحید مشاری، بازنویسی فیلمنامه؛ محمد رضا زهاب، دستیار کارگردان: رضا شریفی، عکاس؛ فتاح ذی نوری. برنامه ریز: مطیع ملکی، امور بین‌الملل: نیروانا پرویزی، سازنده آنونس: علی نادری، مشاور رسانه‌ای: امید عشیری.

نظرات