مزایای استفاده از بالش شیردهی

0

استفاده از بالش شیردهی برای مادران شیرده بسیار مهم است. این بالش با طراحی منحصربفردی که دارد باعث کاهش درد در مناطقی از بدن که در طول شیردهی تحت آسیب قرار می‌گیرند، به ویژه گردن، شانه‌ها، پشت و کمر می‌شود و به آسانی تجربه درد و خستگی را کاهش می‌دهد. همچنین، بالش شیردهی به مادران شیرده کمک می‌کند تا خواب بهتری داشته باشند و خیالشان هم از بابت تغذیه کامل نوزاد راحت باشد.

 بالش شیردهی

در این متن به بررسی بالش شیردهی می‌پردازیم تا به این نتیجه برسیم که اصلا این محصول چقدر ارزش خرید دارد، پس اگر شما هم کنجکاو هستید و قصد خرید بالش شیردهی برای سیسمونی را دارید، با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از بالش شیردهی

اشاره کردیم که استفاده از بالش شیردهی در دوران تغذیه کودک راحتی و آسایش را برای مادر و فرزند به ارمغان می‌آورد، اما بسیاری از پزشکان خرید این محصول را پیش از زایمان و در دوران بارداری پیشنهاد می‌دهند. چرا؟

کاهش دردهای ناشی از فشار بر گردن

در حال حاضر تنوعی از بالش‌های بارداری و شیردهی در بازار وجود دارد؛ بعضی از آنها دومنظوره هستند و از ابتدای دوران بارداری می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند؛ بالش‌های شیردهی منجر به کاهش درد در ناحیه ستون فقرات، پاها، سر و… می‌شوند.

در نتیجه این بالش‌ها به نوعی از آسیب‌های جدی مادران بعد از زایمان پیشگیری می‌کنند. حتی در دوران شیردهی گاهی تا ۴ ساعت در روز مادران ناچار به تغذیه کردن نوزاد هستند که در این حالت تحمل درد و خستگی گردن طاقت‌فرسا خواهد شد.

ارتباط بهتر با نوزاد

علاوه بر کاهش درد گردن به دلیل طراحی خاص بالش شیردهی مادران شیرده می‌توانند با استفاده از آن به راحتی نوزاد خود را در زمان شیردهی در آغوش بگیرند. این بالش باعث می‌شود که نوزاد در زمان شیردهی به مادر خود نزدیک‌ترشود و مادر بتواند به راحتی با نوزاد خود ارتباط برقرار کند. در این شرایط نوزاد به دور از استرس به طور کامل تغذیه می‌کند.

قرارگیری سر نوزاد در بهترین حالت

بالش شیردهی به مادران شیرده کمک می‌کند تا بهترین پوزیشن و موقعیت برای شیردهی را به دست آورند. با استفاده از بالش شیردهی، مادران می‌توانند پایین‌ترین قسمت بدن خود را برای تحمل وزن نوزاد بهبود بخشند؛ به طوری که فشار بر پشت و کمر کاهش یابد و این امر باعث می‌شود که به راحتی بتوانند در طول روز شیردهی را انجام دهند و کودک را با آرامش بیشتری سیر کنند.

هضم بهتر شیر برای نوزادان

قرارگیری بدن مادر و کودک در حالت صحیح باعث راحت‌تر مکیدن شیر و هضم راحت‌تر آن برای کودک می‌شود و نفخ و رفلاکس نوزاد را به حداقل می‌رساند. همچنین بالش شیردهی احتمال خفگی کودک هنگام شیر خوردن را کاهش می‌دهد.

بالش شیردهی

بهترین بالش شیردهی نوزاد

بعد از بررسی مزایای این محصول متوجه می‌شویم که خرید بالش شیردهی تا چه حد می‌تواند از ابتدای دوران بارداری کمک‌کننده باشد. بد نیست بدانید با تهیه برخی از مدل‌های بالش بارداری و بالش شیردهی می‌توانید نوزاد را با خیال راحت در کنار خود بخوابانید و در طول شب خواب بهتری داشته باشید.

حالا بیایید نگاهی به بهترین بالش‌های شیردهی داشته باشیم تا هوشمندانه دست به انتخاب بزنیم.

بالش شیر دهی دی روحه

دی روحه یک برند معتبر ایرانی است که با به کار بردن الیاف طبیعی و ضدحساسیت در محصولات خود توانسته به محبوبیت بالایی برسد. طراحی بالش‌های چندمنظوره و ضد خفگی از بهترین تولیدات دی روحه است.

بالش شیر دهی دی روحه با طراحی ارگونومیک قابلیت قرار گرفتن نوزاد را در بهترین حالت فراهم می‌کند. از طرفی بالش‌های دی روحه دارای کاور روکش هستند که به آسانی می‌توانید آنها را شستشو دهید. همچنین ایجاد منافذ ریز بر روی بالش‌های ضدخفگی احتمال خفگی کودک هنگام خواب را کاهش می‌دهد.

بالش شیر دهی ایسیز

انواع بالش شیردهی ایسیز تولید کشور ترکیه برای راحتی مادر و نوزاد، از جنس درجه یک و کاملا کتان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. همچنین الیاف داخلی آن از جنس پلی‌استر است و بدون ایجاد حساسیت و آلرژی برای مادر و کودک تا ۲ سالگی کودک قابلیت‌ استفاده دارد.

خرید بالش شیر دهی ایسیز از نظر بسیاری از مادران یک خرید اقتصادی است؛ چراکه محصولات دومنظوره این برند خیال شما را از بابت خرید بالش بارداری به صورت جداگانه راحت می‌کند و با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید. البته کیفیت بالای دوخت در کنار جنس بادوام این محصول حتما شما را برای خرید ترغیب خواهد کرد.

خرید بالش شیردهی

همانطور که متوجه شدیم، بالـش شیردهی با توجه به نیازهای مادران شیرده طراحی شده است و به همین دلیل بهترین گزینه برای راحتی خواب و تغذیه مادر و کودک است. پیشنهاد می‌کنیم مادرانی که از زخم‌های سزارین رنج می‌برند و نوزادشان با مشکلات رفلاکس دست و پنجه نرم می‌کند، حتما این بالش را تهیه کنند. در آخر خرید بالش شیر دهی از برندهای معتبر و فروشگاه‌هایی که محصولات اورجینال عرضه می‌کنند مانند مانیلو را در نظر داشته باشید.

نظرات