اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عید به خانه می آید با نقش‌ + داستان و عکس ها

0

فیلم عید به خانه می آید (۱۳۸۸) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم عید به خانه می آید عبارتند از: نسرین مقانلو، سیروس گرجستانی، اشکان اشتیاق، هایده حائری و عکس ها و نقش های هنرپیشه های فیلم عید به خانه می آید همراه با اسامی عوامل و دانلود کامل… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم عید به خانه می آید

فیلم عید به خانه می‌آید فیلم ایرانی به کارگردانی حس لفافیان محصول سال ۱۳۸۸ در ژانر اجتماعی، خانوادگی است. این فیلم برای بار اول در سال ۱۳۸۸ از شبکه ۳ پخش شد و مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفت حالا در آخر هفته پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

در فیلم عید به خانه می آید بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: نسرین مقانلو ، سیروس گرجستانی ، اشکان اشتیاق، هایده حائری سمانه دالوند ، سیدعباس موسوی ، تقی محمودی ، خسرو خانمحمدی ، ساعد هدایتیو … به هنرمندی پرداخته اند

اسامی بازیگران فیلم عید به خانه می آید

اسامی بازیگران فیلم عید به خانه می آید

 

نام اثر : عید به خانه می‌آید، در سال۱۳۸۸ به دست حسن لفافیان کارگردانی شده است. این اثر در ژانر اجتماعی_ خانوادگی به دست تولید رسیده است.

فیلم عید به خانه می آید به کارگردانی حسن لفافیان و حمید قاسمی و تهیه‌کنندگی حمید قاسمی ساخته شده است و در این فیلم چهره هایی با سابقه ای از قبیل : نسرین مقانلو، سیروس گرجستانی، اشکان اشتیاق ، هایده حائری سمانه دالوند ، سیدعباس موسوی ، تقی محمودی ، خسرو خانمحمدی ، ساعد هدایتی و….. حضور یافته اند.

خلاصه داستان فیلم عید به خانه می آید

خلاصه داستان فیلم عید به خانه می آید

داستان این فیلم درباره دردسرهایی است که ایرج و خانواده‌اش در نزدیکی سال نو متحمل می‌‌شوند. خانه آنها به خاطر مشکل مالی، در معرض مصادره بانک قرار گرفته و آنها برای رهایی از این بحران، تصمیم می‌گیرند تا از فخری، خواهر افسرده، تنها و بدخلق ایرج، پول قرض کنند… این فیلم داستان خانواده ای را به نمایش می گذارد که نزدیک نوروز برایشان یک مشکل مالی پیش می آید و هر کس پیشنهادی می دهد تا بتوانند از این بحران مالی رها شوند در این بین پیشنهاد « لیلی» ، دختر خانواده مسیر داستان را عوض می کند و …

زمان پخش از آی فیلم

فیلم سینمایی «عید به خانه می‌آید» امشب، پنجشنبه ۱۰ فروردین، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۶:۰۰ بامداد و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیوگرافی بازیگران فیلم عید به خانه می آید

بیوگرافی بازیگران فیلم عید به خانه می آید

هایده حائری

هایده حائری زاده‌ی ۲ فروردین ۱۳۳۳، تهران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‎ی تئاتر از دانشگاه ویلیام پترسون آمریکا است. این هنرمند، در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر گردید.

حائری علاوه بر بازیگری، کارگردانی و بازیگردانی، داوری جشنواره‌های متعددی را به عهده داشته است. او کارگردانی نمایش‌های «با کار و اندیشه پیروز میشیم همیشه» و «یک بلیط تئاتر و شش نمایش همراه» را در کارنامه‎ی هنری‌اش دارد.

هایده حائری

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو ، زاده‌ی ۱ تیر ۱۳۴۷، تهران دارای مدرک تحصیلی دیپلم امور مالی کامپیوتر است.

او از کودکی به تئاتر علاقمند شد و در ۲۲ سالگی در یک نمایش تئاتر بازی کرد و سپس به بنیاد فارابی رفت.

او در سال ۱۳۷۰ با ایفای نقش در فیلم «قربانی» به کارگردانی رسول صدرعاملی، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

این هنرمند، در فیلم «همسر» (۱۳۷۲) به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، در نقش اولین پلیس زن ایرانی ظاهر شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عید به خانه می آید با نقش‌ + داستان و عکس ها

سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی با نام اصلی علی‌اکبر محمدزاده گرجستانی،(زاده‌ ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندر انزلی – درگذشت ۱۲ تیر ۱۳۹۹ در تهران) او در سال ۱۳۴۸ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد و به استخدام وزارت فرهنگ و هنر درآمد.

بازی در فیلم‌های «بیست سال انتظار» (۱۳۴۵) به کارگردانی مهدی رئیس‌فیروز و «مأمور دو جانبه» (۱۳۴۵) به کارگردانی مهدی میرصمدزاده، تجربه‌های آغازین وی در عرصه‌ی سینما است.

گرجستانی در سال ۱۳۵۲ فعالیت در تلویزیون را آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فیلم «فریاد مجاهد» (۱۳۵۸)، فعالیت سینمایی‌اش را ادامه داد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عید به خانه می آید با نقش‌ + داستان و عکس ها

اشکان اشتیاق

زاده ۶ فروردین ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شده است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک در دانشگاه آزاد میباشد. برای اولین بار در برنامه “سیب خنده” و سریال “دنیای شیرین” دیده شد. بازی در سریال نود قسمتی “زیر آسمان شهر” با کارگردانی مهران غفوریان او را به شهرت رساند.

اشکان اشتیاق همچنین سابقه حضور در فیلمهای “سقف مات”، “املاکی ها (در شیراز اتفاق افتاد)”، “خوش خیال”، “ماشین مشدی ممدلی”، “نیش” و سریالهای “پلاک ۱۳″، “بوتیمار”، “چای نت”، “میانبر”، “آخر خط” و … را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

عوامل

حسن لفاقیان

و …

نظرات