اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم طلاخون با نقش و عکس + خلاصه داستان و نقد

0

اسامی بازیگران فیلم طلاخون عبارتندار: شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان (حنانه)، زری خوشکام، بهار قاسمی (ناهید)، محمد زارعی و… همراه با خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم طلاخون با نقش و اسامی عوامل این فیلم سینمایی و دانلود کامل در این صفحه می پردازیم. با مجله حرف تازه همراه باشید

فیلم “طلاخون، فیلمی ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و همچنین تهیه کنندگی حسن کلامی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد. این فیلم به عنوان جدیدترین ساخته ابراهیم شیبانی، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اکران آنلاین شد. ”طلاخون” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند.

فیلم طلاخون | معرفی کامل، خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم طلاخون

چندی پیش اولین تصویر از فیلم سینمایی ” طلاخون ” به کارگردانی ابراهیم شیبانی و با حضور شهاب حسینی منتشر شد!

طلا خون که آخرین فعالیت بازیگری شهاب حسینی به حساب می ‌آید، طبق شنیده‌ ها موضوعی جنجال برانگیز و پرتنش را درباره یکی از مشهورترین پرونده ‌های جنایی دهه ۸۰ شمسی به تصویر می‌ کشد.

این فیلم سینمایی با بازی شهاب حسینی ، حسام منظور ، زهرا خوشکام ، ترنم کرمانیان و با معرفی بهار قاسمی آبان ماه امسال پروانه نمایش گرفت اما با این حال هنوز مشخص نیست در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت می کند یا نه! در فیلم سینمایی ” طلاخون ” بهار قاسمی چهره‌ جدیدی است که به ایفای نقش می پردازد؛ وی پیشتر در دنیای تئاتر فعالیت داشته است. شهاب حسینی ، حسام منظور ، زهرا خوشکام و همچنین ترنم کرمانیان نیز بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیوگرافی بازیگران فیلم طلاخون با نقش

در فیلم سینمایی طلاخون بازیگران مطرح زیادی به ایفای نقش پرداختند که عبارتندار: شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، زری خوشکام، بهار قاسمی، محمد زارعی و…

خلاصه داستان

فیلم “طلاخون” روایتگر زنی است که درگیز ماجراهایی می شدود. این فیلم برگرفته از یکی از داستان‌های همینگوی است. داستان سریال در دهه ۴۰ می‌گذرد و اقتباسی از دو رمان “آرزوهای بزرگ” و “دیوید کاپرفیلد” است و مربوط به فضای سیاسی دهه ۴۰ و ماجرای جنگل‌های سیاهکل است.

داستان فیلم طلاخون

اخرین همکاری “شهاب حسینی” با “ابراهیم شیبانی” به ۱۸ سال پیش برمیگردد. فیلم “زهر عسل” که در آن شهاب حسینی با محمدرضا گلزار، مهناز افشار و فریما فرجامی همبازی شده بود. این فیلم به تازگی صدا گزاری اش به پایان رسیده است.

 

اسامی بازیگران فیلم طلاخون

اسامی بازیگران فیلم طلاخون

نقد

در بررسی سوابق تاریخی هم نشان از قتل توسط بیماران مرزی گزارش شده است. سوابقی مانند خودزنی، خودکشی، مصرف مواد، فرار از مدرسه و … نشانگانی از مشکلات شخصیتی وی بود. در زمان بازسازی صحنه جرم بسیار با اعتماد به نفس و مسلط بود و تقریبا هیچ احساس گناهی نداشت. هر چند اختلال ضد اجتماعی در مورد او مطرح می‌باشد ولی روابط خوبش با فرزندان و وجود نشانگان بالینی مرتبط، ریسک اختلال مرزی را بیشتر می کرد.

وی مادری سرد و خشک داشت و از کودکی درگیری های زیادی با دخترش داشت. ویژگی‌های شخصیتی سیاه و سفید در او بارز بود. مشکلات جدی اعتیاد همسر و فقر مالی نیز به انگیزه های اقتصادی قتل ها و رابطه ناهنجار با مادر، انتقام از زنان سالمند را توسط او مطرح می‌ساخت. زندگینامه و مشکلات خود را در قالب دفترچه خاطرات در زندان تا زمان اعدام زودهنگام نوشت و از بازپرس پرونده خواست آن را قبل از مرگ به دخترش دهد.

دیگر عوامل

کارگردان: ابراهیم شیبانی، تهیه کننده: حسن کلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، تدوین: احسان شیبانی، صدابردار: محمود سماک‌باشی، طراح لباس: آلما گشتاسب، طراح صحنه: بهزاد آدینه، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی قپانی، فیلمبردار: محمد عزتخواه، مدیر تدارکات: کامبیز اینانلو، تولید: محسن صرافی، مجری طرح: سید علیرضا علویان، عکس: فاطمه تقوی.

نظرات