دانلود کامل قسمت ۲ برنامه منتالیست [ قسمت ۲ دوم منتالیست سعید فتحی‌روشن ]

0

دانلود کامل قسمت ۲ برنامه منتالیست [ قسمت ۲ دوم منتالیست سعید فتحی‌روشن ]

دانلود کامل دانلود منتالیست سعید فتحی روشن قسمت ۲ + لینک قسمت ۲ دوم منتالیست یک شوی هیجان انگیز درباره ذهن‌خوانی و منتال با کیفیت عالی و نسخه کالم انتظار هر آن چیزی را که انتظار ندارید، داشته باشید! عروسک‌ها جان می‌گیرند، لب‌ها دوخته می‌شوند و چشم‌ها از تعجب باز خواهند ماند… در ادامه برای دانلود قسمت دوم ۲ منتالیست سعید فتحی روشن شنبه ها ساعت ۸ صبح با کیفیت ۴۸۰p ،دانلود با کیفیت ۷۲۰p، دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p، دانلود با کیفیت ۱۰۸۰hq، دانلود با کیفیت bluray همراه ما باشید.

قسمت 2 منتالیست سعید فتحی روشن

دانلود منتالیست قسمت ۲

ژانر : یک شوی هیجان انگیز درباره ذهن‌خوانی و منتال
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ماه ۱۴۰۲
کارگردان : سینا مهدوی
تهیه کننده: محمد هادی خرسند

معرفی سریال منتالیست

منتالیست سریال ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ است که به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ از روز اول فروردین در بخش نمایش خانگی با جرای سعید فتحی روشن پخش شده است و هر هفته روزهای شنبه منتشر خواهد شد.

شوی منتالیست مجموعه‌ای از لحظات ناب و هیجان‌انگیزِ حضور منتالیست مشهور، سعید فتحی‌روشن در بین مردم است. در این مجموعه قرار است چیزهایی را با چشم خود ببینید که باور نمی‌کنید.

سعید فتحی‌روشن به عنوان مجری برنامه، با موضوعاتی از جمله مفاهیم فلسفی، مسائل روانشناسی، مسائل اجتماعی، هنر، فناوری و… روبرو می شود و با مهمانان خود، به بررسی و تحلیل آنها می پردازد.

سعید فتحی‌روشن، دکترای روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است که در حوزه های مختلف ارائه دهنده خدمات روانشناسی و مشاوره است.
سریال منتالیست در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. .

شوی منتالیست جدیدترین محصول فیلیمو است که در آن سعید فتحی‌روشن با استفاده از علم منتال کارهایی انجام می‌دهد که مخاطبان حیرت می‌کنند. سعید فتحی روشن یکی از مطرح‌ترین منتالیست های ایرانی است. او که عمده شهرتش را به واسطه حضور در سری اول برنامه عصر جدید دارد. فتحی‌روشن که سابقه ساخت برنامه‌های مختلف در حوزه منتالیست دارد در جدیدترین فعالیت خود شوی منتالیست را در فیلیمو تولید کرده است.

موضوع و داستان

منتالیست به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ از روز اول فروردین پخش شده است ولی از این به بعد، می‌توانید هنرنمایی سعید فتحی روشن را شنبه‌ها ۸ صبح در فیلیمو مشاهده کنید. چطوری است؟ شروع هفته با مغزبازی!
منتالیست در ظاهر نوعی جادوگری است اما وقتی به اجزا و کاربردهای آن آشنا شوید در می‌یابید که منتالیست بازی هوش است. در واقع شما با اعداد و ارقام و هوش و علم روانشناسی سر و کار دارید. قرار نیست در منتالیست مرده‌ای زنده شود یا روی سر کسی شاخ در بیاید. با همان ابزارهای ساده دم‌دست و استفاده از خطای دید و خطای تصمیم‌گیری می‌توان مخاطبان را سرگرم کرد. کاری که فتحی‌روشن می‌کند حاصل سال‌ها تمرکز و تلاش در این حوزه است و کارهای او هیچ ارتباطی با نیروهای ماورایی ندارد.

عوامل اصلی

تهیه‌کننده: محمدهادی خرسندموید
کارگردان: سینا مهدوی
مدیر تصویربرداری و نورپرداز: رضا مجرد

نظرات