جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱ + مدل های شومیز دخترانه

0

در این پست جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱ و مدل های شومیز دخترانه و شیک ترین مدل شومیز تابستانی و مدل های بهاری شومیز دخترانه و به روزترین شومیز دخترانه را قرار داده ایم که از این مدل ها می توانید برای ایده گرفتن استفاده کنید.

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

دراین مطلب از سایت حرف تازه مجموعه جدید از کالکشن لباس های‌ ترند خارجی کودکانه برای دختر بچه های‌ ناز و شیک پوش آماده شده اسـت با رسیدن سال جدید شـما نیز اگر پیرو مد و فشن هستید این مجموعه خاص و زیبا را از دست ندهید . همراه همیشگی سایت حرف تازه باشید.

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

مدل شومیز ۲۰۲۲

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

مدل شومیز جدید دخترانه و زنانه شیک ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ به همراه مدل شومیز حریر مجلسی جدید ۲۰۲۲ دخترانه و زنانه جذاب در این مطلب جهت ایده برای شما خانمهای شیک پوش فراهم اورده ایم. بهترین پارچه‌ها برای دوخت شومیز، پارچه حریر، پارچه نخ پنبه، پارچه پوپلین، پارچه جین نازک و پارچه لینن هستند.

مدل شومیزهای کودکانه دخترانه

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

ابتدا باید عرض کنیم که کلمه شومیز از واژه فرانسوی آمده است که به معنای تیشرت و بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را میگویند. تونیک و شومیز به دلیل بلندی و پوشیده بودن برخی مدلهای آن ،معمولا می توانید زیر مانتو های جلو باز، زیر پالتو و یا حتی تکی بپوشید که جنس اغلب شومیز حریر و در نوع بچه گانه و دختربچه ها از جنس نخی و کتان و پارچه های بدون الیاف می باشد.

شومیز ایرانی گیپور مجلسی بسیار شیک سال ۱۴۰۱

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

پوشیدن شومیز در زیر مانتو بین خانم‌های ایرانی ترند شده است و رایج است. شومیزهای ساده و تک رنگ برای پوشیدن در زیر مانتو مناسبند. برای مانتوهای اسپرت از شومیز نخی و برای مانتوهای لوکس و طرحدار از شومیز حریر استفاده کنید.

مدل جدید شومیز بچه گانه دخترانه

جدیدترین شومیز دختربچه ۱۴۰۱

مدل شومیزهای کودکانه دخترانه و تونیکهای کودکانه دخترانه انواع مختلفی دارد. این شومیزها در انواع کوتاه و بلند و آستین بلند و کوتاه و پفی و رکابی دوخته شده و در فروشگاه ها موجود است.

نظرات