فیلم کامل لحظه دیدار فاطمه دختر دامغانی با پدر و مادرش بعد از ۲۳ سال را ببینید

0

فیلم کامل دیدار فاطمه دختر جوان دامغانی با پدر و مادرش بعد از ۲۳ سال با ماجرای ربوده شدن را ببینید که پس از ربوده شدن از بیمارستان به یک خانواده دامغانی فروخته شد و حالا پس از ۲۳ سال به آغوش خانواده و پدر و مادر واقعی خود برگشت.

فیلم کامل لحظه دیدار فاطمه دختر دامغانی با پدر و مادرش بعد از ۲۳ سال را ببینید

فیلم کامل لحظه دیدار فاطمه دختر دامغانی با پدر و مادرش بعد از ۲۳ سال را ببینید

از ساعاتی پیش کلیپ دیدار دختر جوان با پدر و مادرش بعد از ۲۳ سال در شبکه های اجتماعی ویرال شد و صحنه هاب تکان دهنده و تلخ این دیدار قلب هر بیننده ای را می آزارد

این دختر جوان ۲۳ سال پیش توسط باند فروش کودک به یک خانواده دامغانی فروخته شد و حالا خانواده ای که این دختر را خریدند، راز ماجرا را فاش کردند. فاطمه دختر جوان دامغانی است که در بیمارستان توسط یک باند فروش کودک با جعل پرونده فوت به یک خانواده دامغانی فروخته شد

کلیپ لحظه تلخ دیدار فاطمه دختر دامغانی با پدر و مادرش بعد از ۲۳ ساله دوری و جدایی را ببینید:

لینک دانلود

این دختر جوان ۲۳ سال پیش توسط یک باند فروش کودک در بیمارستان با جعل پرونده فوت به یک خانواده دامغانی فروخته شده!

خانواده دامغانی بعد از ۲۳ سال در زمان ازدواج پرده از این راز بر می‌دارند و به او می‌گویند که ما تو را چند سال پیش خریده‌ایم و پدر و مادر واقعی تو نیستیم! دختر جوان جستجو برای پیدا کردن خانواده‌اش را آغاز می‌کند. وی از طریق ثبت احوال خانواده واقعی‌ اش را پیدا میکند و این ویدئو، صحنه دیدار این دختر با خانواده واقعی خود بعد از ۲۳ سال دوری است.

حالا پس از سال ها فاطمه خانم به پدر و مادر واقعی خود می رسد و اشک های او هنگام دیدن خانواده و پدر و مادرش بسیار تلخ و غم انگیز است، دختری که باید نزد پدر و مادرش و در آغوش خانواده واقعی خود بزرگ می شد، اما بر اثر چند نفر طمع کار و پست این جدایی اتفاق افتاده است. البته زحمات خانواده ای او را بزرگ کردند نباید از نطر دور داشت، اما اگر این خانواده از ماجرای ربوده شده نوزاد با خبر بودند، کار اشتباهی است که بر خوبی ها می چربد.

نظرات