(دانلود کامل) قسمت ششم ۶ سریال آکتور (سریال اکتور قسمت ۶) را ببینید

0

دانلود فیلم کامل قسمت ششم سریال آکتور قسمت ۶ سریال اکتور کامل را ببینید, سریال ایرانی اکتور قسمت ششم ۶ اپارات کامل ,تماشای سریال آکتور قسمت ۶ ,سریال ایرانی اکتور قسمت ششم ویدائو ,اکتور قسمت ششم فیلیمو, دانلود قسمت ششم سریال آکتور, قسمت ۶ کامل, فیلم ایرانی آکتور قسمت ششم همراه با تماشای آنلاین و دانلود رایگان قسمت ۶ سریال آکتور در ادامه مطلب دریافت کنید

قسمت 6 سریال آکتور

قسمت ۶ «سریال آکتور» به طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد. در ادامه مطلب سریال اکتور قسمت ششم با باز نوید محمدزاده،هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد دانلود کنید و قسمت جدید آکتور را تماشا کنید

پخش و تماشای دانلود سریال آکتور قسمت ۶

سریال آکتور هر هفته پنجشنبه ها ۸ صبح از طریق فیلیمو منتشر میشود. لینک دانلود سریال آکتور قسمت ۶ را برای شما در زیر قرار دادیم:

https://elitland.com/download/x47d/4B8kA

بازی نوید محمدزاده همیشه برای مخاطب جذاب بوده و خاطره بازی شاهکار در فیلم عصبانی نیستم هنوز در خاطره ها ماندگار است. همچنین احمد مهران فر با بازی خودبش در سریال پتخت خاطره ای خوب برای بینندگان ساخت تا بار دیگر به تماشای کار هنری او بنشینند. ترکگیب بازیگران سریال اکتور خوب بوده و در کنار هم توانستند نطر مخاطبان را جلب کنند و بازی خوبی را ارائه دهند.

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی می باشد و چهره های مشهور زیادی در این مجموعه هنرنمایی کرده اند و به زودی پخش ان از شبکه نمایش خانگی آغاز می شود. سریال اکتور اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است.

بازیگران قسمت ششم

سریال نمایش خانگی آکتور به قلم نیما جاویدی و مجید مجیدی جان گرفته است. از نقش پردازان آن می‌ توان به ترکیبی از بازیگرهای تئاتر، سینمایی و تلویزیونی از جمله نوید محمدزاده اشاره کرد که در این سریال بازی کرده است. نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد بازیگران این سریال هستند و آکتور داستان چند جوان است که در هیاهو جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.

نظرات