خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هشت بهشت

0

سریال “هشت بهشت″، سریال ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی اکبر خواجوی است. این سریال در ژانر درام-تاریخی و ادبی در سال ۶۷ تا ۶۹ ساخته و برای اولین بار در سال ۶۷ از شبکه دوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “هشت بهشت” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هشت بهشت

 

خلاصه داستان

سریال “هشت بهشت” روایتگر داستان‌های کتاب‌های کهن فارسی همچون جوامع الحکایات و لوامع الروایات، فرج بعد از شدت، گلستان سعدی و مثنوی معنوی است.

داستان سریال هشت بهشت

داستان اصلی آن درباره یک گروه از راهزنان است که در بیایان قافله‌ها را غارت و غنایم را بین خود تقسیم می‌کنند. رئیس گروه فردی بسیار محجوب است و از شغل خود برای مادرش چیزی نگفته است. کاروانی که راهی سفر حج و خانه خداست، در کاروانسرایی نزدیک حرامیان اقامت می‌کند و دزدها برای شناسایی به آنجا می‌روند…

 

اسامی بازیگران سریال هشت بهشت

اسامی بازیگران سریال هشت بهشت

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: اکبر خواجوی، منشی صحنه: ابراهیم شهیدی، گریم: علیرضا چوپان – مجید شریفیان و عادله رفیعی، دستیاران کارگردان: پرویز حسن پور و علیرضا جلوه نژاد، طراح صحنه و لباس: علیرضا جلوه نژاد، سرپرست گویندگان: ناصر طهماسب، تدارکات تهران: احمد کشوری، مدیر تدارکات: حسین خواجویی، فیلمبردار: علی محمدزاده، دستیار فیلمبردار: اکبر سعدآبادی و علیرضا جهانشاه، مدیر فیلمبرداری: فریدون مسروری، موسیقی متن: محمد سعید شریفیان، مدیر تولید: پرویز حسن پور.

 

زمان پخش سریال هشت بهشت

سریال “هشت بهشت” قرار است از سه شنبه (مصادف با ۳۱ تیر) راس ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه افق پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات