زمان پخش و تکرار سریال اکازیون از پلتفرم نماوا ۱۴۰۳ + ساعت و روزهای پخش

0

زمان پخش سریال اکازیون : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال اکازیون برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال اکازیون

این سریال به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد حسین میرطاووسی محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه قرار است از یکم فروردین ۱۴۰۳ از پلتفرم نماوا پخش شود.این سریال مربوط به زمان دهه هفتاد و زمان حاضر است.حمزه صالحی نویسنده فیلم‌هایی، چون همچون فسیل، تگزاس۲، دینامیت و … نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد.طیابی که کارگردان فیلم‌های پرفروش« هتل»، «تگزاس»، «بخارست»، «دینامیت» و … است، این روزها مشغول ساخت تازه‌ترین محصول نماوا با عنوان اکازیون است و قطعا از بهترین کارهای او می شود مانند قبلی ها.

از جمله هنرمندان سریال می توان به هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، نعمیه نظام دوست، آوا دارویت، سام نوری، جواد پولادی، لادن ژافه وند، پرنیا کربلایی، محمدرضا عطائی فر و… می توان اشاره کرد. جالب است بدانید در این سریال زوج هادی کاظمی و سمانه پاکدل بازی می کنند که برای مخاطبان جذاب است.

این مجموعه نمایش خانگی داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می‌شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره‌ای باشد…

در کل این مجموعه روایتی جذاب است و روابط خانوادگی و پند آموز را در قالب طنز بیان کرده به همین دلیل جذاب است.

سریال اکازیون

زمان پخش و تکرار سریال اکازیون از پلتفرم نماوا

این سریال ۸ قسمتی نمایش خانگی قرار است از چهار شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ هر هفته چهار شنبه ساعت ۸ شب از پلتفرم نماوا پخش شود.

امیدواریم از دیدن این مجموعه نمایش خانگی جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات