بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم به قید قرعه با نقش + داستان و عکس ها

0

فیلم به قید قرعه (۱۳۹۸) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم به قید قرعه با اسامی و عکس ها و نقش های بازیگران این فیلم همراه با اسامی عوامل و بازیگران فیلم به قید قرعه عبارتند از: ایمان صفا (بابک)، کاوه خداشناس (محسن)، شهین تسلیمی، نفیسه روشن (آرزو) و محمدرضا افشاری تا زمان در فیلم های آخر هفته و دانلود کامل در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم به قید قرعه

اسامی بازیگران فیلم به قید قرعه

فیلم تلویزیونی به قید قرعه به نویسندگی و کارگردانی علی جعفرآبادی در سال ۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این مینا حسنی ، نفیسه روشن ، محمد فیلی ، زهیر یاری ، شاهین جمشیدی ، شهین تسلیمی ، کاوه خداشناس ، سامان عبدلی ، حسن کریم خان زند ، ایمان صفا ، صدرعلی محمدی ، مونا کرمی ، فرج الله گل سفیدی ، آرش جهانگیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به قید قرعه یکی از فیلم‌هایی جدید و محبوب سینما و تلویزیون ایران به کارگردانی و نویسندگی علی جعفرآبادی درباره زندگی پسری به نام محسن است که سودای پولدار شدن یک شبه دارد در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است و اخر هفته ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ روی انتن شبکه نمایش می رود.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم به قید قرعه با نقش + داستان

فیلم به قید قرعه جزو فیلم‌های تلویزیونی است که بازیگران و ستاره سینمای ایران مطرح و بزرگی چون کاوه خداشناس، ایمان صفا، نفیسه روشن، مونا کرمی، زهیر یاری، شهین تسلیمی، محمد فیلی در آن ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان فیلم به قید قرعه

خلاصه داستان فیلم به قید قرعه

داستان این درباره جوانی به نام «محسن» است که سال هاست که با سودای یک شبه پولدار شدن در قرعه کشی های مختلف شرکت می کند. زمانی که به محسن خبر می دهند که در یکی از این قرعه کشی ها برنده جایزه ٢٠٠ میلیون تومانی شده است، او برای تحویل گرفتن جایزه با مانع بزرگی روبه رو می شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم به قید قرعه

  • حسن کریم خان زند در نقش سرهنگ
  • شهین تسلیمی در نقش مادر محسن
  • فرج الله گل سفیدی در نقش بابایی
  • نفیسه روشن در نقش آرزو
  • محمد فیلی در نقش نادر (پدر آرزو)
  • ایمان صفا در نقش بابک
  • کاوه خداشناس در نقش محسن
  • صدرعلی محمدی در نقش همسایه آرزو
  • زهیر یاری در نقش سهراب
  • سامان عبدلی
  • مونا کرمی در نقش مونا
  • شاهین جمشیدی در نقش مجری
  • آرش جهانگیری
  • مینا حسنی

نفیسه روشن

بیوگرافی بازیگران فیلم به قید قرعه

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران میباشد. شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ”روزهای بیادماندنی” در تابستان ۱۳۸۲ دانست. در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان” ایفای نقش کرد. پس از آن در پائیز ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ”روزگار غریب” را پذیرفت. اولین حضور وی در سینما نیز با فیلم “بازنده” بوده است.

شهین تسلیمی

بازیگران فیلم به قید قرعه

شهین تسلیمی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۳۴ در خشکرود، بازیگر است. وی اولین بار با سریال “باغ مظفر” وارد دنیای بازیگری شد. پس از سریال “باغ مظفر” در سریال “ساعت شنی” و فیلم “دایره زنگی” حضور پیدا کرد.

کاوه خداشناس

بیوگرافی کاوه خداشناس بازیگر نقش محسن در فیلم به قید قرعه

کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد. کاوه خداشناس فعالیت خود را قبل از تحصیلات آکادمیک در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۸ ساله بود با تئاتر و نمایش «هدهد» شروع کرد. در سال ۱۳۸۲ با فیلم “خداحافظ رفیق” جلوی دوربین رفت و سپس سریال “پول کثیف” وارد قاب تلویزیون شد. بازی اش در سال ۱۳۸۸ با سریال “رستگاران” مورد توجه قرار گرفت اما شهرت اش با سریال “معراجی ها” در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی شروع شد.

ایمان صفا

بیوگرافی ایمان صفا بازیگر نقش بابک در فیلم به قید قرعه

ایمان صفا متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. بصورت جدی فعالیت خود از زمان دانشگاه و تئاترهای دانشجویی شروع کرد. در سال ۱۳۸۶ با فیلم «قرنطینه» بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد. ایمان صفا در دومین تجربه تصویری خود سال ۱۳۸۵ با سریال «عملیات ۱۲۵» وارد قاب تلویزیون شد و چنان موفق ظاهر شد که در هر سه فصل این مجموعه بازی کرد

زمان پخش

فیلم تلویزیونی «به قید قرعه»، پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

اسامی عوامل فیلم به قید قرعه

عوامل به قید قرعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی جعفرآبادی، تهیه کننده: امیر امیری، مشاور تهیه کننده: فرشید رئوفی، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، مشاور کارگردان: احسان عبدی پور، ناظر کیفی: امیر ابیلی، مجری طرح: پویا خسروی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: فرزین فتحی، تدوین: علی گورانی، صدابردار: جواد یمقی، طراح گریم: علیرضا جواد پور، مدیر تولید: علی اکبر صادقی، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، موسیقی: بهنود یخچالی، منشی صحنه: فاطیما میر قاسمی، صداگذار: امین شریفی، طراح لباس: هلیا غیبی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهشید رئوفی، مدیر تدارکات: حسین کنگاوری.

نظرات