جدیدترین مدل های کیف زنانه و دخترانه شیک ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ + نکات مهم

0

کیف زنانه ۱۴۰۲ : برای عید یکی از پوشاک مهم ویژه بانوان کیف است که هر خانم شیک پوشی برای خرید آن امتناع نمی کند. از این رو ما مدل های شیک کیف زنانه ویژه عید ۱۴۰۲ را همراه راهنمای خرید برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کیف زنانه 1402

جدیدترین مدل های کیف زنانه و دخترانه شیک ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ + نکات مهم

یکی از موارد مهم برای انتخاب درست کیف زنانه توجه داشتن به ابعاد و اندازه کیف دستی، دوشی و سایر مدل‌ها است. برای این منظور باید به استایل و جثه خود نیز توجه کنید. به‌عنوان‌مثال خانم‌های قدبلند یا چاق باید از انتخاب کیف با ابعاد کوچک پرهیز کنند. سایز و اندازه کیف زنانه می‌تواند برجستگی‌های بدن یا نواقص جزئی را رفع کند.

کیف زنانه برای عید

از طرفی اندازه کیف به وسایلی که تمایل دارید به همراه داشته باشید نیز بستگی دارد. بدون شک در یک کیف دستی کوچک نهایتاً می‌توانید کیف پول، گوشی همراه و برخی از لوازم ضروری کوچک را قرار دهید. در نتیجه متناسب با نیاز خود باید اندازه و ابعاد کیف زنانه را مشخص کنید.

کیف زنانه

بدون شک بهترین جنس برای خرید کیف زنانه چرم است. البته تنوع جنس کیف‌های زنانه نیز بسیار بالا بوده و کیف‌های پارچه‌ای، حصیری، بافتنی و … نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. کیفیت و جنس کیف نیز تأثیر بسزایی در قیمت آن دارد. به‌عنوان‌مثال قیمت کیف زنانه‌ای که با چرم طبیعی و اورجینال دوخته شده‌ است به‌مراتب از کیف تهیه شده با چرم مصنوعی بیشتر است.

رنگ کیف زنانه ویژه عید

با توجه به اینکه رنگ سال ۱۴۰۲ قرمز و رنگ های طیف قرمز مانند زرشکی است. پیشنهاد ما به شما خرید کیف این نوع رنگ است. نکته بسیار خوب این است این طیف رنگی را راحت می توان با رنگ های دیگر ست کرد مثلا با کیف قرمز کم رنگ می توان شال یا مانتو مشکی،کرم،قرمز پر رنگ،زرشکی،طلایی،سفید،نباتی و… را ست کرد و استایل شیکی ساخت.

نکات خرید کیف زنانه

گران بودن یک کیف نشانه با کیفیت بودن آن نیست اما کیف های خیلی ارزان نیز دوام کمی دارند و به احتمال زیاد بعد از یکی دو ماه باید دنبال خرید کیف جدید باشیدبنابراین باید یکی کیفی بخرید که به نسبت قیمتش مناسب باشد.

کیف دستی زنانه

وزن کیف زنانه هنگام خرید از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. خرید انواع کیف سبک یا سنگین اصلا انتخاب عاقلانه ای نیست چراکه کیف های سبک از دوام کافی برخوردار نیستند. انتخاب کیف زنانه سنگین نیز علاوه بر افزایش بار موجب کمر درد در افراد می شود. در خرید بهتر است کیف هایی را انتخاب کنید که از نظر وزنی نه سنگین و نه سبک باشند.

قیمت کیف زنانه

کیف فانتزی زنانه

راهنمای خرید کیف عید

کیف زنانه قرمز

همراه ما باشید

نظرات