اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ی هزار افسون به همراه نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

0

“سریال قصه ی هزار افسون”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید عباسی و تهیه کنندگی مهدی مولوی و بیژن میرباقری و با بازی پژمان بازغی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، فانتزی و کمدی ساخته شده است. سریال قصه ی هزار افسون که به تازگی پیش تولید آن آغاز شده است، حالا قرار است به زودی بر روی یکی از پلتفرم های نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگر نقش…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ی هزار افسون به همراه نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان

سریال “قصه ی هزار افسون” روایتگر ماجرای جذاب فانتزی برای کودکان و نوجوانان است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: “هر وقت سه بچه هم‌زمان، یک آرزوی مشترک می‌کنند، آن آرزو حتما برآورده می‌شود…”

خلاصه داستان سریال قصه ی هزار افسون

 این سریال هنوز پلتفرم پخش آن مشخص نشده است اما لیست تمام بازیگران و عوامل آن اعلام شده اند. گفتنی است این روزها تنها سریال ویژه کودک و نوجوان که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، سریال “نارگیل” به کارگردانی حمزه صالحی و سیدابراهیم عامریان است که پلتفرم فیلیمو پخش آن را برعهده دارد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ی هزار افسون به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ی هزار افسون به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید عباسی، تهیه‌کننده: مهدی مولوی، مشاور پروژه: مهدی فرجی، نویسنده‌ی فیلم‌نامه: محبوبه عرب‌قنبری، مدیر فیلمبرداری: افشین گودرزی، تدوین: سیامک مهماندوست، موسیقی: امیر توسلی، جلوه‌های ویژه‌ی بصری: محمدرضا نجفی امامی، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: کامران کیان‌ارثی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه: سعید قلی‌زاده،طراح لباس: ژاله زکی‌زاده، برنامه‌ریز: آرش مشورت، دستیار اول کارگردان: پویان درزی، منشی صحنه: ساشار بابایی، بازی‌گردان کودک: امیر بیور، عکس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا عربی، مدیر تولید: سعید حاجی‌زاده، مدیر اجرایی: علی محمدرحیمی، روابط عمومی: رامین فناییان، مدیر تدارکات: مهدی سهرابی.

نظرات