چرا سریال سرزده (مرثیه) در شبهای قدر پخش نشد؟

0

سریال سرزده (مرثیه)، سریال ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی بهادر اسدی و نویسندگی زامیاد سعدوندیان است. این سریال در سال ۹۸ در ژانر پلیسی-اجتماعی ساخته و قرار بود در شبهای احیای ماه مبارک رمضان ۹۹ از رسانه ملی پخش شود، که در لحظات آخر این تصمیم عوض شد. این سریال که با موضع بخشش و توبه و در رابطه با شرایط کرونایی کشور نیز بود، از پخشش جلوگیری شد. در ادامه به برررسی این موضوع و علت پخش نشدن سریال مرثیه می پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا سریال سرزده (مرثیه) در شبهای قدر پخش نشد؟

 

چرا سریال سرزده در شبهای قدر پخش نشد؟

“بهادر اسدی” کارگردان مجموعه تلویزیونی “سرزده” که قرار بود شب های احیای امسال از تلویزیون پخش شود، در گفت‌وگو با خبرگذاری فارس، گفت: “از ابتدا قرار بود تا این سریال در شب های قدر پخش شود اما به دلیل افزایش تعداد قسمت های مجموعه از ۵ قسمت به ۱۰ قسمت، این اتفاق نیفتاد.”

چرا سریال سرزده در شبهای قدر پخش نشد؟

وی ادامه داد: “آنطور که مطلع هستم پخش این مجموعه ۸ قسمتی به مناسبت دیگری موکول شد و حدسم این است تا به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و در روزهای منتهی به رحلت روی آنتن رود.”

علت پخش نشدن سریال مرثیه

رئیس مرکز سیمای استان‌ها هم درباره علت عدم پخش سریال “مرثیه” در شب‌های قدر شبکه یک سیما، به خبرگزاری تسنیم گفت: “بدلیل افزایش تعداد قسمت‌های این سریال تلویزیونی که به ۸ قسمت رسید باکس شبکه به هم می‌خورد به همین خاطر “به وقت صبح” جایگزین شد. سریالی که پخش آن در شب‌های قدر مناسب‌ است.”

 

زمان پخش سریال مرثیه

فاطمی نویسی (رئیس مرکز سیمای استان‌ها) در پاسخ به این سؤال که آیا در ایام رحلت آیت الله خمینی، “مرثیه” روی آنتن خواهد رفت، توضیح داد: “به دلیل ۸ قسمته بودن «مرثیه»، پخش آن در هفته نیروی انتظامی مناسب‌تر است. هنوز هم زمان پخش این سریال قطعی نشده و شاید به مناسبتی دیگر موکول شد.”

نظرات