خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم صدای منو میشنوید

0

فیلم “ صدای منو میشنوید ″، فیلم ایرانی به کارگردانی  صادق پروین آشتیانی  است.  این فیلم در سال ۹۵ ساخته و در سال ۹۸ اکران شد و بارها از شبکه های سیما پخش شده است. حالا قرار است بار دیگر فیلم صدای منو میشنوید بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

فیلم صدای منو میشنوید

خلاصه داستان

یک شهر… یک کلید… و یک سفر… پدر سفری را آغاز می کند… سفری که پایانی است بر سال ها سکوت… سفری برای رهایی… برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته… سفری برای پیدا شدن یک در… برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید…

فیلم صدای منو میشنوید

اسامی بازیگران فیلم صدای منو میشنوید

فیلم صدای منو میشنوید

سایر عوامل

تهیه کننده: حسن عباسی و حسن کلامی، سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی، مدیر تولید: مهناز انزهایی، مجری طرح: هادی اکبرخواه، مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، تدوین: کاوه ایمانی، مژده قاجاریه، صداگذار: محمود موسوی نژاد، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، برنامه ریز: کاوه قاسم زاده، منشی صحنه: شرف نساء نیرومند، عکاس: نازنین سلامیان، مدیر تدارکات: محمد طلایی.

فیلم صدای منو میشنوید

زمان پخش فیلم صدای منو میشنوید

این فیلم پنجشنبه ۱۲ دی در شبکه آی‌فیلم نمایش داده می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند بازپخش آن را در ساعت‌های ۶ و ۱۴ روز جمعه تماشا کنند.

 

نظرات