زمان پخش و تکرار سریال بیدار باش از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال بیدار باش از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال یبیدار باش برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال بیدار باش

این سریال به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر جنگی،خانوادگی و طنز است. این مجموعه برای بار اول در سال ۱۳۹۱ از شبکه یک پخش شد در هفته دفاع مقدس پخش شد. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۶ دی ۱۴۰۱ از شبکه تماشا به جای سریال مادرانه پخش می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به اکبر عبدی،مجید صالحی،خاطره حاتمی،امیر رضا دلاوری،هادی کاظمی،رابعه اسکویی،امیر نوری و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده چند جوان که برای اجرای تئاتر عازم مناطق جنگی هستند و در منطقه نیروهای دشمن یکی از این جوانان با نام گرزین به‌گزين با بازی مجید صالحی را با فرمانده مقر اشتباه می‌گیرند…

این سریال با انتقاد شدید بسیج روبرو شد. سردار بهروز اثباتی معاون فرهنگی و اجتماعى بسیج مستضعفین درباره این سریال گفت:

معاونت فرهنگی بسیج یکی دو سالی است که مسئولیت و وظیفه تایید محتوا و تعیین ارزشی فعالیت‌های فرهنگی بسیج را برعهده گرفته و تولیدات بسیج را با محیط پخش می‌سنجد؛ این درحالی است که متاسفانه سریال “بیدار‌باش” به نوعی پیش از برعهده گرفتن این مسئولیت تهیه، نوشته و تولید شده بود. در همین راستا ما نقد جدی بر این سریال داریم که البته آن را هم چندین بار مطرح کردیم؛ بنابراین بخش‌هایی از سریال حذف شد ولی بخش‌هایی هم به دلیل اینکه سریال تولید شده بود، باقی ماند. در عین حال سریال بیدار‌باش به هیچ عنوان مورد تایید معاونت فرهنگی بسیج نیست چرا که تعریف ما از جبهه، شهید، رزمنده چیزی که در این سریال نمایش داده می‌شود، نیست.

زمان پخش سریال بیدار باش از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بیدار باش از شبکه تماشا

این مجموعه ۱۴ قسمتی هرشب از ۲۵ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۱ صبح و ۱۷ ظهر از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به عباس جمشیدی فر،سید جواد هاشمی،مهدی صبایی،حسین عابدینی،فاطیما بهارمست،ماشاالله شاهمرادی زاده،صدیقه کیانفر و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات