جدیدترین اخبار مسابقه خانه ما ۱۴۰۰ + خلاصه مسابقه خانه ما

0

مسابقه خانه ما یک مسابقه جذاب و خانوادگی است که در آن افراد هر خانواده با خانواده حریف در مورد هزینه مصرفی مسابقه می دهند. به هر خانواده در طی مسابقه مبلغی داده می شود که با استفاده از آن باید هزینه های خود را مدیریت کنند تا کمترین خرج را داشته باشند. هر خانواده ای توانست پول کم تری خرج کند برنده مسابقه خواهد بود.

مسابقه خانه ما

مستند مسابقه خانه ما

مستند مسابقه خانه ما که طی مدت ۳ سال تحقیق و پژوهش جدی طراحی شد، برنامه ای است که قبل از هر چیزی تلاش می کند شایستگی سرگرم کردن شما مردم عزیز ایران را داشته باشد.

مسابقه خانه ما

خانه ما سعی دارد تا همراه با تجربه ای متفاوت برای ۳ خانواده شرکت کننده، آن را به گونه ای جذاب و تلویزیونی برای شما به نمایش بگذارد تا این تجربه متفاوت برای بیننده هم جذاب باشد.

بر اساس این مسابقه، شرکت‌کنندگان با دریافت مبلغ مشخصی به عنوان حساب مسابقه، باید بتوانند هزینه‌های خانواده خود را به صورت صرفه جویانه مدیریت کنند. سه خانواده در رقابتی حدوداً یک‌ماهه به خرج گروه سازنده مستند، زندگی می‌کنند و با چالش‌هایی پیش‌بینی نشده روبرو می‌شوند.

زمان پخش

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، پس از منتفی شدن آغاز پیش تولید فصل نهم «خانه ما» در بوشهر، عوامل این مستندمسابقه بیکار ننشستند و بلافاصله ایده ساخت یک مجموعه متناسب با حال و هوای کرونایی مطرح شد که با همت آنان و حضور خانوده‌های پرتلاش از چهار گوشه کشور پر و بال گرفت و اجرایی شد.

مسابقه خانه ما

در جریان تولید «خانه ما» ویژه کرونا تمام اصول بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده رعایت شده است و همین موضوع ساخت برنامه را سخت تر کرده است.

داستان مسابقه ما از چه قرار است؟

به گزارش تسنیم، این برنامه زمینه‌ساز رقابتی سالم در کنار معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و راهکارهای اقتصادی شده‌است.
بر اساس این مسابقه، شرکت‌کنندگانی ابتدا از لحاظ جسمانی مورد معاینه قرار گرفته و در انتهای مسابقه، میزان تغییر در بهبود سلامتی آنان در مشخص شدن برنده، نقش بسزایی دارد. مبلغ جایزه این مسابقه، در سال‌های ابتدایی تولید ۱۰۰ برابر باقی‌مانده از حساب هر خانواده بوده‌است.

مسابقه خانه ما

قسمت های پخش شده

طبیعتاً بخش های زیادی از زندگی هر ۳ خانواده در این یک ماه، قابلیت به تصویر کشیدن در مدت زمان پخش هر قسمت را ندارد.
اما آنچه که اهمیت دارد این است که خانه ما به حفظ قوانین مسابقه و رعایت عدالت بین خانواده ها در طول یک دوره ی متفاوت زندگیشان متعهد است و همچنین هدفی جز افزایش لذت و بهره ی شما مردم متمدن و دارای تاریخی دیرینه در سبک زندگی، ندارد که این مهم در قالب هر آنچه که شما در هر قسمت می بینید با همکاری همه ی عوامل تولید، تدوین و ۳ خانواده محترم حاصل شده است.

مسابقه خانه ما

محل برگزاری مسابقه

این مستند مسابقه تا کنون ده فصل را تولید و اقدام به پخش کرده‌است؛ که به ترتیب عبارتند از:

اول: تولید شده در شهر تهران.
دوم: تولید شده در شهر اصفهان.
سوم: تولید شده در شهر تهران.
چهارم: تولید شده در شهر اهواز.
پنجم: تولید شده در شهر رشت.
ششم: تولید شده در شهر تبریز.
هفتم: تولید شده در شهر شیراز.
هشتم: تولید شده در شهر مشهد.
نهم : تولید شده ویژه ایام کرونا با شرکت ۴ خانواده برتر فصل های پنجم تا هشتم.
دهم : تولید شده در شهر قزوین
یازدهم: تولید خواهد شد در شهر قم

نظرات