زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال زیر خاکی ۳ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال زیر خاکی ۳ از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۳ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال زیر خاکی 3

این مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در نوروز ۱۴۰۱ از شبک یک پخش شد و مانند دو سری قبل بینندگان و طرفداران زیادی داشت. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۴ دی ۱۴۰۱ پخش می شود و جایگزین فصل دوم این سریال می شود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به پژمان جمشیدی،ژاله صامتی،رایان سرلکنادر فلاح،هومن برق‌نوردگیتی قاسمی،رامین راستاد،نسرین نصرتی،خسرو احمدی،اصغر نقی‌زاده و… اشاره کرد.

داستان کلی این مجموعه درباره مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

فصل سوم این سریال دباره فریبرز باغ‌بیشه است که به اردوگاه اسرای جنگی در عراق رسیده و اشتباه گرفتن او با یکی از فرماندهان ارشد…

سریال زیر خاکی 3 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال زیر خاکی ۳ از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۴ قسمتی از ۲۴ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان دیگر می توان به محمدرضا فرزام،مریم سرمدی،عبدالحمیم تقلبی،مهری آل آقا،حسین عقدایی،رزاق رادان،فاطمه نیشابوری،افشین طایی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات