عکس های جدید و بیوگرافی نعیمه اشراقی و همسرش

0

عکس های جدید و بیوگرافی نعیمه اشراقی و همسرش

نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۴ به دنیا آمده و همسر سید محمد حسن طاهری میباشد. بیوگرافی کامل و تصاویر و فعالیت ها و شجره نامه و اخبار جدید و ماجرای استوری کرونایی وی را در مجله حرف تازه میخوانید .

عکس های جدید و بیوگرافی نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام (ره) + خانواده

بیوگرافی نعیمه اشراقی

نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۴ به دنیا آمده و و دارای مدرک تحصیلی مهندسی پتروشیمی و کارشناسی ارشد صنایع از دانشگاه دانشگاه امیرکبیر و از اصلاح‌ طلبان ایران است.
سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه امام خمینی (ره) می‌باشد. وی همسر سید محمد حسن طاهری و خواهرزن محمدرضا خاتمی است.

عکس و بیوگرافی نوه امام دختری امام خمینی

خانواده و شجره نامه

ایشان نوه دختری امام خمینی (ره) هستند و مادر بزرگش حاجیه خانم خدیجه ثقفی و پدرش اشراقی شهاب‌ الدین اشراقی و مادرش سیده صدیقه خمینی یکی از ۳ دختر امام خمینی (ره) است و خواهر دیگرش زهرا اشراقی است
امام خمینی رهبر انقلاب دارای سه دختر و فرزند پسر هستند.
نعیمه سومین فرزند شهاب‌ الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه سید روح‌ الله خمینی است

امام خمینی (ره) و همسرش در سال ۱۳۰۸ ازدواج کردند و دارای ۵ فرزند به نام های سید مصطفی (متولد ۲۱ آذر ۱۳۰۹) ،سیده زهرا،سیده صدیقه،سیده فریده و سید احمد (متولد ۲۶ اسفند ۱۳۲۴) بودند.

زندگینامه نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام (ره)

همسر نعیمه اشراقی

نوه دختری امام با  سید محمد حسن طاهری (فرزند جلال‌ الدین طاهری اصفهانی) ازدواج کرده و دارای فرزند به نام های نعیما و حسین طاهری می باشد و نعیما طاهری دخترش در دانشگاه مک مستر کانادا تحصیل می‌کند.

شغل و فعالیت ها

من به عنوان یک مهندس بخش فرایند شرکت نفتی شروع کردم و به عنوان یک کارشناس ساده در یک سالنی نشستم که ۱۰ الی ۱۵ نفر دیگر با من در آن سالن بودند. کار را شروع کردم و پله پله رشد کردم و اصلا کار من هیچ ارتباطی با نوه امام بودن ندارد. یعنی اگر من نوه امام نبودم شاید همین کار یا بهتر از این را داشتم.

 

اینستاگرام نعیمه اشراقی

خانواده اشراقی ثروتمند بودند

خود خانواده اشراقی، پدر من مرد ثروتمندی بود و سال ۶۰ فوت کرد. ما با ثروت مخالف نیستیم با رانت مخالفیم. ولی در جامعه ما بد جا افتاده. ثروت ارزش است، تولید ثروت مثل تولید کار می‌ماند. ارزش است.

عکس سید محمد حسن طاهری و سید حسن خمینی

سید محمد حسن طاهری همسر نوه امام خمینی کیست؟

کیفیت نماز دخترم در کانادا بالا رفته است

اونجا شرایط و فضای داره که دختر من میتونه ایمان و اعتقاداتشو محکم تر کنه. کیفیت نمازی که در کانادا می‌خونه بمراتب بیشتر از ایران. تا به حل چندین جلد مفاتیح براش پست کردم. عمران اگه اینجا اینقدر دعا می‌خوند”.

عکس نعیما دختر نعیمه اشراقی

نعیما طاهری دختر نعیمه اشراقی کیست؟

همسر امام خمینی مادر بزرگ نعیمه اشراقی کیست؟

خدیجه ثقفی نوری معروف به قدس ایران متولد سال ۱۲۹۲، دختر محمد ثقفی تهرانی بود و زمانیکه ازدواج کرد ۱۶ سال سن داشت.

سید احمد خمینی پسر سید حسن خمینی

تصاویر نوه های امام خمینی

ماجرای خبر ماشین لاکچری

یک عکسی بوده که اصلا در آن ماشین مشخص نیست. من هم نمی‌دانم چرا از این عکس به این نتیجه رسیده اند که من سوار ماشین لاکچری شدم. بعد هم سوار ماشین شدن که دلیل نمی‌شود حتما آن ماشین مال خود آدم باشد. آدم ممکن است سوار ماشین دوستش شود.

همسر نعیمه اشراقی کیست

ماجرای توئیت کرونایی نوه امام خمینی (ره)

استوری نعیمه اشراقی؛ نوه امام خمینی (ره) درباره وضعیت امریکا در دوران کرونایی نوشت:

توئیت نوه امام خمینی درباره وضعیت کرونایی آمریکا

 

نظرات