اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شیار ۱۴۳ با نقش ها + داستان

0

فیلم شیار ۱۴۳ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ همراه با اسامی عوامل با بازی مریلا زارعی،مهران احمدی،گلاره عباسی و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم شیار 143

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی محصول سال ۱۳۹۲ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این فیلم برای بار اول در سال ۱۳۹۳ پخش شد که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت. ناگفته نماند رمانی با همین نام به قلم خود نرگس آبیار توسط انتشارات سورهٔ مهر به چاپ رسیده‌است. ایشان این فیلم را از خاطره ای با نام “شیار ۱۴۳” از کتاب “تفحص” حمید داودآبادی اقتباس شده‌است. از جمله جوایز فیلم می توان به برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن،برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و… اشاره کرد. حالا قرار شده این فیلم در رئز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود.

خلاصه داستان

داستان زندگی تعدادی از جوانان بیجاری که به جبهه رفته اند. در جریان این عملیات، برخی از این سربازان اسیر شده و تعدادی نیز مجروح و کشته می‌شوند. اما در میان قهرمانان قصه، یونس و مادرش اُلفت است که داستانی از عشق و انتظار را روایت می‌کنند که به سادگی از یاد نمی‌رود و…

خلاصه داستان فیلم شیار 143

اسامی بازیگران فیلم شیار ۱۴۳ همراه نقش

مریلا زارعی

زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه، شیار ۱۴۳ و زیر سقف دودی برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. وی برای مجموعهٔ مانکن یک جایزهٔ حافظ دریافت کرد و ملک‌جهان خانم را در مجموعهٔ جیران به خوبی به تصویر کشیده است. در کل ایشان فیلم و سریال های ماندگار و جذاب را بازی کردند. مانند دو زن،زن زیادی،خروس جنگی،درباره الی،هیس دختر ها فریاد نمی زنند،بادیگارد،هناس،فردا دیر است،پلیس جوان،کلاه پهلوی و….

بازیگران فیلم شیار 143

مریلا زارعی در فیلم شیار ۱۴۳

مهران احمدی

زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۵۲ بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. ایشان رفته رفته با بازی در فیلم و سریال هایی چون خواب های دنباله دار،بی خود و بی جهت،روز روشن،نفس،مطرب،روز های مه آلود،پایتخت،آوای باران و… به شهرت رسیدند.

مهران احمدی در فیلم شیار 143

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمان فر،صدابردار : کامران کیان ارثی،طراح گریم : سودابه خسروی،طراح صحنه و لباس : کامیاب امین عشایری،تدوین : پیمان خاکسار،موسیقی : مسعود سخاوت دوست،طراحی و ترکیب صدا : آرش قاسمی،صداگذار : محمدمهدی جواهری زاده،عکاس : حمید جانی پور،تصویربردار پشت صحنه : فرید ناظرفصیحی.

نظرات