اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال هزاران چشم با نقش ها +عکس ها و داستان

0

سریال هزاران چشم : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال هزاران چشم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی مهدی هاشمی ،اکرم محمدی،امیرحسین صدیق و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال هزاران چشم

این مجموعه به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه کنندگی محمد مسعود محصول سال ۱۳۸۰ در ژانر درام،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال برای بار اول از شبکه سوم سیما در سال ۱۳۸۰  پخش شد. حالا قرار است این مجموعه جذاب از ۵ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. در واقع این سریال هر سری یک داستان دارد.

خلاصه داستان

این مجموعه داستان آقای راوندی (مهدی هاشمی) است که دبیر تحریریه یک مجله بوده و به‌واسطه شغلش و نامه‌هایی که مردم برای او می‌نویسند ارتباط تنگاتنگی با جامعه و مشکلات آن دارد…

زمان پخش سریال هزاران چشم

اسامی بازیگران سریال هزاران چشم

مهدی هاشمی

میرمهدی هاشمی قرمزی زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۲۵ معروف به مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. و همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است. وی با بازی او در مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان بود که نامش را سر زبان‌ها انداخت و او را به شهرت رساند. بعد از آن با بازی در فیلم و سریال هایی اعم از روز گار قریب،اشک ها و لبخند ها،درد سرهای عظیم،زرد قناری،آقا یوسف،ضد گلوله،سیانور،انفرادی و… به شهرت بیشتری رسید.

بازیگران سریال هزاران چشم

اکرم محمدی

زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. ایشان با بازی در فیلم و سریال هایی چون مادر،ساحره،دختری با کفش های کتانی،دایره زنگی،پدرسالار،خانه سبز،پدر خوانده،پای پیاده،ستایش و… رفته رفته به شهرت رسید. از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

خلاصه داستان هزاران چشم

اکرم محمدی در سریال هزاران چشم

دیگر عوامل

طراح صحنه و لباس: مجید شهبازی، گریم: مهدی حبیبی پور و عاطفه پویا، جانشین مدیر تولید: شاهین جعفری، مدیر تدارکات: رضا محمدی، صداگذاری و میکس: امیر پور اسماعیلی، دستیار اول کارگردان: اصغر نعیمی، منشی صحنه: بهنوش بختیاری، عکاس: مزدک عیاری، دستیار تصویربردار: سعید واثق، صدابردار همزمان: ساسان باقرپور، دستیار: بابک اخوان، ناظر کیفی: علیرضا افخمی، تدوین: کیانوش عیاری، موسیقی: امید رئیس دانا، مدیر تولید و برنامه ریز: حسن توکل نیا، مدیر تصویربرداری: داریوش عیاری، تهیه کننده و مجری طرح: محمد مسعود، نویسنده فیلمنامه و کارگردان: کیانوش عیاری.

نظرات