کد تخفیف دکتر کرمانی + سریع ترین رژیم لاغری

1

سریع ترین راه های دریافت رژیم لاغری دکتر کرمانی بدون گرسنگی چیست؟ بهترین روش کاهش وزن از نظر پزشکان بدون نیاز به قرص و دارو، رژیم سریع بدون محدودیت غذایی تا ۱۲ کیلویی در ماه با قرص چربی سوز خانگی دکتر کرمانی بدون ضرر برای آب کردن شکم و پهلو، استفاده از کد تخفیف رژیم دکتر کرمانی برای خرید حتی رایگان دوره های رژیم را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه می خوانید:

دکتر کرمانی

ضرورت رژیم غذایی سالم برای لاغری

پایبند ماندن به یک رژیم غذایی نیازمند برنامه ریزی جدی، تلاش و تعهد است. نتیجه این تلاش ها نیز می تواند کاهش وزن کوتاه یا بلند مدت یا تناسب اندام بهتر باشند. یکی از محبوب ترین نام ها در زمینه اصلاح تغذیه، دکتر کرمانی است. البته، قبل از اینکه تصمیم به لاغری بگیریم باید از خودمان بپرسیم که واقعاً رژیم گرفتن برای ما خوب است؟ اغلب افرادی که اضافه وزن دارند می شنوند که باید برای رسیدن به اندام ایده آل وزن کم کنند. این کار به حرف آسان است. در حقیقت، برای لاغری نه فقط چند وعده غذایی، بلکه باید سبک زندگی را تمام و کمال تغییر داد. با این حال، با توجه به شیوه زندگی امروزی افراد و زمان زیادی که سر کار یا در خانه می گذرانند، این کار چندان شدنی به نظر نمی رسد. به همین دلیل است که اغلب افراد تمایل زیادی به استفاده از رژیم های سریع ۳ روزه، یک ماهه و … دارند. مزایای این نوع برنامه ها به شرطی بیشتر از معایب آنها است که تحت نظر متخصص کنترل شوند. اگر هنوز نتوانسته اید به وزن دلخواه خود برسید، سریع ترین رژیم لاغری دکتر کرمانی همان چیزی است که نیاز دارید. مهم تر از همه این که می توانید برای دریافت این برنامه از کد تخفیف دکتر کرمانی کانال تخفیف استفاده کنید. هم بدون عوارض لاغر می شوید و هم هزینه کمتری می پردازید.

معروف ترین رژیم های غذایی سالم

اولین چیزی که با شنیدن کلمه رژیم به ذهنتان می رسد چیست؟ لاغر شدن؟ ناراحتی از چربی های شکم و پهلو؟ لباس های قشنگی که سایزتان نیست؟ تقریباً تمام افراد چنین تصوراتی دارند. اگر با اضافه وزن درگیر باشد و به دنبال برنامه غذایی مناسب بگردید احتمالاً اسم رژیمهایی مانند مدیترانه ای، کانادایی، کتوژنیک، ۳ ۲ ۱، سه روزه، یک ماهه و … را شنیده اید. همه این موارد در دسته رژیم های لاغری سریع و رایگان قرار می گیرند. با این حال، همه افراد برای کاهش وزن رژیم نمی گیرند.

همانطور که عده زیادی از افراد مبتلا به چاقی هستند، برخی نیز از لاغری مفرط رنج می برند. شاید با خودتان بگویید افزایش وزن کاری ندارد، کافیست غذای بیشتری بخوریم. این موضوع درست نیست. همانطور که به راحتی و فقط با کم کردن حجم غذا نمی توان وزن کم کرد، افزایش آن هم ساده نیست. اضافه کردن وزن نیز نیازمند یک برنامه دقیق و حساب شده است. علاوه بر این، برخی افراد مانند مادران باردار یا ورزشکاران حرفه ای نیز نیاز به برنامه های خاصی دارند که شرایط ویژه بدن آنها را در نظر بگیرند. بنابراین، می توان گفت که لاغری، تنها نوع رژیم نیست؛ اما قطعاً محبوب ترین است. به همین دلیل، در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم. البته، در نظر داشته باشید که همه انواع برنامه های تغذیه سریع به همراه ورزش های مرتبط به آنها را می توانید با کد تخفیف از وبسایت دکتر کرمانی دریافت کنید.

دکتر کرمانی

مزایای رژیم لاغری

اولین و واضح ترین مزیت رژیم های لاغری، از دست دادن وزن اضافه است. شیوه کاهش وزن ساده است. به شکل کلی، ما نیاز داریم تا میزان کالری دریافتی خود را پایین تر از کالری مصرفی نگه داریم. برای مثال، ۷۷۰۰ کالری حدوداً معادل یک کیلوگرم وزن بدن است. در نتیجه، برای کاهش یک کیلوگرم باید ۷۷۰۰ کالری کمتر از حالت عادی مصرف کنیم. البته، در نظر داشته باشید که رژیم های خیلی کم کالری که باعث کاهش ناگهانی وزن می شوند، برای سلامت خوب نیستند. بهترین راه این است که وزن اضافی را آهسته و پیوسته از دست بدهید.

علاوه بر امکان استفاده از کد تخفیف یکی دیگر از مهم ترین فوایدی که برای رژیم های لاغری سریع دکتر کرمانی و مانند آن ذکر می شود، ارتقا سلامت است. کم کردن وزن به شکل اصولی می تواند ریسک ابتلا به بیماری های جدی مانند فشار خون، نارسایی های قلبی، دیابت و سرطان را کاهش بدهد. جالب است بدانید با رعایت یک برنامه غذایی منظم، با اینکه کالری کمتری دریافت می کنید، انرژی بیشتری خواهید داشت. این موضوع دو دلیل دارد. اول اینکه انرژی شما صرف درگیری با مشکلات و ناراحتی های ناشی از چاقی نمی شود. دومین دلیل هم این است که تغذیه سالم باعث می شود کالری مورد نیاز بدن از منابع بهتری تأمین شود. در نتیجه بدنتان به جای شکر و چربی اضافی، ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز خود را دریافت می کند.

تغییرات فیزیکی و ذهنی حاصل از رژیم نیز می تواند تأثیر قابل توجهی بر افزایش اعتماد به نفس داشته باشد. خواه ناخواه استانداردهای زیبایی نقش مهمی در زندگی ما دارند. درست یا غلط، این باورها باعث شکل گیری تصویری از اندام زیبا و ایده آل در ذهن افراد شده است. به همین، دلیل اگر وزن متناسبی داشته باشید هم به نظر خودتان و هم دیگران زیبا تر خواهید بود. در حال حاضر، پزشکان و مؤسسه های زیادی سعی می کنند با ارائه برنامه های تغذیه و اصلاح سبک زندگی، فرایند تغییر وزن را راحت تر و نتیجه بخش تر کنند. یکی از مزیت های این شرایط، وجود طرح های تخفیف است که به شما اجازه می دهند بدون صرف هزینه های گزاف، لاغر شوید.

دکتر کرمانی

معایب رژیم لاغری

لاغر شدن معایب هم دارد؟ بله، البته که دارد. تقریباً هر کاری که فکرش را بکنید در کنار مزیت های خود، معایبی هم دارد. یکی از اولین مشکلاتی که همه به آن فکر می کنند این است که ادامه دادن رژیم سخت است. علاوه بر این، ممکن است دیگر نتوانید غذای مورد علاقه خود را بخورید یا همیشه احساس گرسنگی داشته باشید. در برخی مواقع، رژیم های سنگین می تواند منجر به کمبود برخی مواد مغذی یا حتی ناراحتی های روحی روانی بشود. البته، به خاطر داشته باشید که همه این مضرات به شرط کنترل قوانین رژیم و برقراری تعادل در تغذیه قابل پیشگیری و کنترل اند. اغلب این مشکلات زمانی بروز پیدا می کنند که در نخوردن غذا افراط کنید یا بخواهید در سریع ترین حالت لاغر شوید.

یکی دیگر از مشکلات غیر مستقیم برنامه های کاهش وزن این است که رابطه ناسالمی بین فرد و غذا ایجاد می کنند. در واقع، این برنامه های غذایی به شکل دوره ای عمل می کنند. معمولاً این طور است که شخص یا رژیم دارد یا ندارد و حد وسط یا حالت تعادلی در این میان نیست. به بیان دیگر، هیچکس شما را برای بعد از پایان رژیم آماده نمی کند. به همین دلیل است که بسیاری از اشخاص پس از اتمام آن و رسیدن به وزن دلخواه، روند سابق زندگی را پیش می گیرند. در نتیجه، مجددا دچار اضافه وزن شده و تصمیم به تغییر رژیم می گیرند. مسئله این است که این تغییر ها در عادات غذایی واقعاً جواب می دهند. بنابراین، وقتی شخص یک بار طعم این موفقیت کوتاه مدت را چشید می خواهد مدام آن را تکرار کند. این چرخه های تکراری افزایش و کاهش وزن می تواند به بدن یا روحیه فرد آسیب بزند. بهترین توصیه این است از برنامه های مقطعی اجتناب کنید. کارشناسانی مانند دکتر کرمانی، علاوه بر رژیم های لاغری سریع می توانند برنامه هایی برای تثبیت وزن نیز به شما ارائه دهند.

یکی دیگر از معایبی که کمتر به چشم می آید این است که اگر به رژیم های لاغری عادت پیدا کنید، غذا برای شما تبدیل به مسئله پیچیده ای می شود. تهیه هر وعده می تواند زمان زیادی بگیرد و فکرتان را بیش از حد به خود مشغول کند. مدام درگیر این می شوید که بر اساس قوانین پیش بروید و کالری بشمارید. غذا خوردن باید لذت بخش باشد نه اینکه کنترل زندگی تان را از شما بگیرد. از طرف دیگر، اگر به این نکات بی توجه باشید ممکن است احساس گناه یا اضطراب پیدا کنید و حجم غذایی که می خورید را بیشتر کنید. سعی کنید همیشه رابطه سالمی با غذا داشته باشید تا هم فکر و هم جسمتان آسوده باشد.

دکتر کرمانی

رژیم رایگان دکتر کرمانی

گروه دکتر کرمانی، متشکل از کارشناسان تغذیه، ورزش و تیم پشتیبانی است که هر کدام به نوبه خود شما را در این مسیر همراهی می کنند. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن، می توانید برای لاغری، چاقی یا تثبیت وزن، رژیم دریافت کنید. در اینجا خبری از وعده های پوچ و اغراق شده نیست. کسی نمی خواهد در عرض یک هفته، وزن شما را ۱۰ کیلو کم کند. برنامه های تغذیه ارائه شده یک بازه زمانی ۳ یا ۶ ماهه دارند. در این مدت می توانید بدون احساس گرسنگی یا بروز مشکلات سلامتی، حدود ۱۲ کیلو وزن کم کنید. این رژیم ها بر اساس سن، قد، وزن و میزان فعالیت هر شخص به صورت اختصاصی ارائه می شوند. در طول سه ماهی که از این برنامه استفاده می کنید، ۱۲ لیست غذایی مختلف به شما ارائه می شود که می توانید بنا به ترجیح خود، هر کدام را انتخاب کنید.

یکی از مشکلاتی که افراد با رژیم های آنلاین دارند، هزینه آن هاست. راه حل، استفاده از کدهای تخفیف قبل از پرداخت آنلاین است. مبلغ خرید رژیم دکتر کرمانی را با کد تخفیف های رایگان مختلف کانال تخفیف کاهش دهید. در بسیاری موارد هم عملاً راهی برای بررسی مفید بودن این برنامه های گران قیمت وجود ندارد.  علاوه بر کوپن تخفیف دریافتی با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید از یک فرصت ۷ روزه با ضمانت بازگشت وجه برای بررسی کیفیت رژیم برخوردار شوید. اگر در این مدت یک هفته ای از برنامه خود رضایت کافی را نداشتید، وجه پرداختی شما به صورت کامل (مبلغ کد تخفیف به عنوان هدیه بوده و عودت داده نمی شود) بازگشت داده می شود. چه با کد تخفیف ثبت نام کنید و چه کدی استفاده نکنید مشاوران مجموعه به صورت رایگان به تمام سؤالات شما پاسخ می دهند. استفاده از مطالب آموزشی و جدول شمارش کالری سایت نیز بدون نیاز به کد تخفیف رایگان است. اگر خارج از کشور هم باشید می توانید هزینه دریافت رژیم را از طریق PayPal پرداخت کنید. توجه کنید که کدتخفیف رژیم دکتر کرمانی برای هموطنان ساکن در غیرایران نیز معتبر است.

دکتر کرمانی

بدون احساس گرسنگی لاغر شوید

رژیم های لاغری فوری معمولاً بهترین انتخاب نیستند. استفاده از برنامه های غذایی موسوم به کانادایی، کیتو و … نیز می توانند مضر باشند. برای اینکه به بهترین نتیجه برسید و با عوارض سنگین کاهش وزن ناگهانی مانند مشکلات کبد و کلیه درگیر نشوید، باید میان زمان رژیم و وزن از دست رفته یک تناسب منطقی وجود داشته باشد. سریع ترین رژیم لاغری دکتر کرمانی ۳ ماه طول می کشد. در این مدت می توانید بیش از ۱۰ کیلوگرم وزن کم کنید. این عدد نه آنقدر کم است که فکر کنید ارزشش را ندارد و نه به قدری زیاد است که غیرواقعی و اغراق آمیز به نظر برسد. به خاطر داشته باشید که انباشته شدن چربی در بدن یک شبه اتفاق نیفتاده است. بنابراین، از دست دادن آن هم نمی تواند ناگهانی باشد. یک هدف معقول را برای خود تعیین کنید و به آن پایبند بمانید.

به نظر شما یک رژیم خوب باید به غیر از این چه ویژگی هایی داشته باشد؟ احتمالاً یکی از مواردی که به ذهنتان می رسد قیمت ارزان است. مقرون به صرفه بودن مهم است و دستیابی به آن با استفاده از کوپن های تخفیف آسان شده است. یکی دیگر از این ویژگی‌ها هم تنوع غذایی است. یک برنامه خوب نباید شما را از هیچ چیزی محروم کند. می خواهید پیتزا بخورید ولی لاغر شوید؟ رژیم های سریع دکتر کرمانی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. نکته بسیار مهمی که اغلب فراموش می شود این است که حجم غذا تنها عامل مؤثر در افزایش وزن و تغییر کیفیت زندگی نیست. بسیاری از اوقات، چاقی نتیجه اضطراب یا دیگر مشکلات روحی و روانی است. از طرفی، حتی افرادی که پیش زمینه مشکلات روحی را ندارند به خاطر فشار ناشی از رژیم ممکن است بدخلق یا بی انگیزه شوند. به همین دلیل، سعی کنید برنامه تغذیه ای را بخرید که علاوه بر نیاز های فیزیکی به احتیاجات روحی نیز توجه کند.

با کاهش وزن، ظاهر فرد نیز تغییر می کند. شاید از افرادی که قبلاً چاق بوده اند شنیده باشید که بعد از رژیم، به خصوص رژیم های لاغری سریع، احساس پیری و افتادگی پوست دارند. این موضوع اگرچه در روند کاهش وزن قابل انتظار است؛ اما می توان از آن پیشگیری کرد. یکی از نکات ساده؛ اما مؤثر در پیشگیری از تیرگی یا افتادگی پوست نوشیدن آب است. در روند کاهش وزن، مقدار قابل توجهی از آب بدن نیز از دست می رود. جبران نکردن این آب از دست رفته می تواند منجر به ایجاد چروک در پوست شود. در رژیم دکتر کرمانی به همه جزئیات و خواسته های افراد توجه می شود و زیبایی هم یکی از آن ها است. توجه به تمرین های ورزشی که همراه برنامه غذایی ارائه می شوند، می تواند مانع از بروز مشکلاتی مانند افتادگی پوست شود. برای انجام این ورزش ها هم نیازی به باشگاه رفتن یا خرید وسایل ندارید و می توانید همه آن ها را در منزل انجام دهید. اگر می خواهید لاغر شوید، قدم اول را همین الان بردارید.

دکتر کرمانی

آیا به رژیم لاغری نیاز دارم؟

جواب این سؤال را فقط خودتان می توانید بدهید. اول ببینید چه چیزی باعث شده این سؤال به ذهنتان برسد؟ عدد روی ترازو؟ تنگ شدن لباس های قبلی؟ مشکلات سلامی یا فقط حرف دیگران و تأثیرات رسانه؟ به خاطر داشته باشید که یکی از اهداف اصلاح سبک زندگی این است که نظر افراد نسبت به خودشان را بهبود دهد. پس اگر خودتان از اندام فعلی رضایت دارید، به خاطر دیگران به فکر تغییر آن نباشید. اگر احساس می کنید چاقی روند عادی زندگی تان را دچار اختلال کرده یا شما را در معرض بیماریهای خطرناک قرار داده، بهتر است سریع تر یک رژیم لاغری اصولی پیدا کنید.

اگر پاسخ شما به سؤال قبل مثبت است و تصمیم جدی برای کاهش وزن دارید، باید به فکر پیدا کردن یک متخصص باشید. همانطور که پیش از این هم توضیح داده شد، بهتر است فکر برنامه های غذایی های همگانی و تبلیغاتی را از سرتان بیرون کنید. همانطور که یک نسخه نمی تواند همه بیماری ها را درمان کند، یک رژیم هم نمی تواند همه را لاغر کند. بهترین راه این است که به یک کارشناس یا متخصص تغذیه مراجعه کنید و با شرح شرایط خود از آن ها کمک بگیرید. کافیست مشخصات اولیه خود را در سایت وارد کنید تا بتوانید سریع ترین رژیم لاغری دکتر کرمانی که برای شما مناسب است را دریافت کنید. هنگام واریز هزینه، وارد کردن کوپن تخفیف را هم فراموش نکنید.

1 دیدگاه در “کد تخفیف دکتر کرمانی + سریع ترین رژیم لاغری

  1. محمد بهادری نژاد گفت:

    دمتون گرم. دنبال کد تخفیف رژیم لاغری دکتر کرمانی میگشتم برای عید نوروز. سایت کانال تخفیف معرکه ست

نظرات