دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵ پنجم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل قسمت پنجم ۵ سریال گیلدخت (قسمت۵) با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما سریال گیلدخت قسـمت ۵ در ادامه ببینید که امشب پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۲ از تلویزیون پخش میشود:

سریال گیلدخت قسـمت 5

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵ پنجم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش سریال گیلدخت قسمت ۵ پنجم اضافه می شود.

لینک مستقیم دانلود سریال گیلدخت (قسمت ۵) قسمت پنجم با کیفیت عالی و تماشای آنلاین و لینک دانلود گیل دخت قسمت ۵ امشب از شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۱ ببینید:

لینک پخش آنلاین سریال گیلدخت قسمت پنجم :


.

سریال گیلدخت سریالی ایرانی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که دو در هفته پنجشنبه ها و جمعه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است. این از سال ۱۳۹۸ در سکوت خبری تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است. گیل‌دخت از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.

در بخشی از این سریال هم شاهد روایت آشنایی از زندگی خوانین و رعایا هستیم. گلنار، شخصیت اصلی قصه دختر خان است و در این مسیر با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود. این شخصیت که باید به قوانین محدودکننده برای دختری با موقعیت او سر بنهد با خواسته‌هایی از سوی حاکمیت مواجه است که با آرزوها و افکار او به عنوان دختری جسور همسو نیست. این قصه البته با پرداختن به زندگی دختری خان‌زاده نشان می‌دهد در این سیستم فقط رعایا مظلوم و قربانی نبودند و گاهی ظلمی که اربابان گسترده‌اند، دامنگیر خانواده‌های‌شان هم می‌شد و کسی را که می‌خواست خلاف جهت منافع آنها کار کند یا به رعیت بها دهد، نابود می‌کرد.

نظرات